umowa bez piecz±tki ?- czy wa¿na ?

Data: 2009-08-17 21:55:03
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
umowa bez piecz±tki ?- czy wa¿na ?
Dnia Mon, 17 Aug 2009 12:06:10 +0200, news napisał(a):

Witam

Pewne dwie firmy instytucje podpisuja umowê
jedna podpisuje i podbija wysy³± do drugiej firmy, a ta firma du¿± miêdzynarodowa podpisujê t± umowê ale nie podbija. Na pytanie dlaczego odpowied¼ brzmi takie mamy procedury dajemy tylko podpis .

I czy to tak mo¿e byæ?

czy w razie czego taka umowa bêdzie w s±dzie wa¿na ?

z własnego doświadczenia:
dostarczyłem do pewnej instytucji (aby jej nie ośmieszać, nie wymienię
nazwy) pismo bez podpisu, w odpowiedzi otrzymałem pismo, aby dostarczyć
pismo z podpisem i pieczÄ…tkÄ…...
taką informację wysłałem do wystawcy pisma do Aberdeen, a on powiedział, że
nie ma pieczątki, ale potem jednak gdzieś na dnie szuflady znalazł...

jednocześnie wyśmiał instytucję

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

umowa bez piecz±tki ?- czy wa¿na ?