umowa bez wiedzy osoby decyzyjnej

Data: 2013-08-20 15:15:33
Autor: Robert Tomasik
umowa bez wiedzy osoby decyzyjnej
Użytkownik "marek" <marek@> napisał w wiadomości news:52123049$0$10293$c3e8da3$9b4ff22anews.astraweb.com...
Jest sobie telewizja kablowa, umowa jest na mnie. Jakiś czas temu nie o nie masz obowiązku zajmować stanowiska. było mnie w domu, ktoś zadzwonił, odebrała matka. Konsultant podobno zaproponował za kilka złotych kilka dodatkowych programów i matka się zgodziła. Matka jest już osobą starszą, nie wiem dokładnie co jej mówił konsultant, co usłyszała a co zrozumiała itp., ale czy jako osoba decyzyjna w tych sprawach mam szanse wycofać się z tej umowy? Matka nie ma pełnomocnictwa do decydowania w tych sprawach. Jak pokierować sprawą?

Po otrzymaniu faktury poinformować ich na piśmie, ze się pomylili, bo Ty nie zamawiałeś powiększenia opcji i do tego nikogo nie upoważniałeś. Co do tego, czy to była mama, czy ktoś inny, to nie Ty masz obowiązek to ustalać, tylko oni. Co do zasady telefon mogła odebrać sąsiadka przecież. To ich ryzyko, że w ten sposób dostarczają produkty bez upewnienia się, co do tożsamości osoby zawierającej umowę.

umowa bez wiedzy osoby decyzyjnej