umowa bezpieczna najmu

Data: 2012-09-22 07:31:30
Autor: witek
umowa bezpieczna najmu
p47 wrote:
Jak wiadomo

Nie ma czegos takiego jak bezpieczna umowa.
jak ci gosciu przestanie placic i sie nie wyprowadzi, to i tak nic nie mozesz zrobic.

Data: 2012-09-22 15:45:36
Autor: wromek
umowa bezpieczna najmu
Nie ma czegos takiego jak bezpieczna umowa.
jak ci gosciu przestanie placic i sie nie wyprowadzi, to i tak nic nie mozesz zrobic.

mozesz :) na szczescie b. rzadko zdarzaj± się takie przypadki, ze ktos nie placi i nie chce sie wyprowadzic.
przynajmniej w mojej praktyce i moich znajomych (łacznie kilkadziesiat mieszkan)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-22 07:08:28
Autor: konto.wirtualne
umowa bezpieczna najmu
W dniu sobota, 22 wrze¶nia 2012 15:46:05 UTC+2 użytkownik wromek wytnij napisał:
> Nie ma czegos takiego jak bezpieczna umowa.
> jak ci gosciu przestanie placic i sie nie wyprowadzi, to i tak nic nie > mozesz zrobic.

mozesz :)

Bardzo proszę o rozwinięcie tematu: jak w granicach obowi±zuj±cego prawa można skłonić nierzetelnego lokatora do uregulowania należno¶ci i wyprowadzenia się z zajmowanego lokalu w rozs±dnym czasie?

Dziękuję i pozdrawiam

R.

Data: 2012-09-22 16:23:58
Autor: wromek
umowa bezpieczna najmu
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
wszystko zalezy umowy, od sytuacji i podejscia najemcy, nie mowie oczywiscie o wystawianiu walizek za drzwi i zmianie zamkow ale w swoim mieszkaniu mozna robic rozne rzeczy ;)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-22 16:33:22
Autor: p47
umowa bezpieczna najmu
W dniu 2012-09-22 15:45, wromek pisze:
Nie ma czegos takiego jak bezpieczna umowa.
jak ci gosciu przestanie placic i sie nie wyprowadzi, to i tak nic nie
mozesz zrobic.

mozesz :) na szczescie b. rzadko zdarzaj± siê takie przypadki, ze ktos nie
placi i nie chce sie wyprowadzic.
przynajmniej w mojej praktyce i moich znajomych (Âłacznie kilkadziesiat
mieszkan)

Ja w przeciągu chyba ok.10 lat miałem takie 3 przypadki:
1.lokatorzy przestali płacić, monitowani wprawdzie oburzeni mieszkanie opuścili (zostawiając drzwi i okna otwarte), ale obcięli we wszystkich gniazdkach i żyrandolach przewody tu przy tynku. Strata,- czynsz za 2 miesiące.
Okazało się, ze byli ścigani listem gończym za oszustwa..
2.smakowity przypadek,- starsze małzeństwo, on pełny pułkownik w stanie spoczynku, a więc wydawałoby się, wypłacalni.
Po kilku miesiącach baba zaprzestała płacenia i bezczelnie stwierdziła, że cieszy się, że otrzymała w prezencie mieszkanie.. Po czasie dowiedziałem się, ze z poprzedniego mieszkania wyrzucano ich 3 lata i w końcu wynieśli się dopiero, gdy "nieznani sprawcy" ich tam pobili...
Znała baba wszystkie przepisy, a poza tym wykazała przedsiębiorczość, bo zaczęła w mieszkaniu prowadzić hodowlę psów (7 sztuk sikających na parkiet), a także, mimo dobiegającej 60-tki otworzyła w mieszkaniu mały burdelik z sobą jako główna pracownicą. Mąż, najczęściej pijany, leżał wtedy w 2-gim pokoju. Okazało się, ze jego dochody obłożone były już wstopniu maksymalnym egzekucjami.
Wywalanie ich trwało ok 8 miesięcy metodą nękania policyjnego. Ponieważ lokatorzy zaczęli wszędzie słać na nich skargi to w końcu policja, zresztą motywowana przeze mnie, zaczęła ich nękać np. sprawdzaniem meldunków obecnych w lokalu i wysyłaniem wniosków na kolegium itp. co psuło jej biznes;-)
W końcu ci ludzie się wynieśli zostawiając mieszkanie zdewastowane.
3. obecny przypadek był niewinny, ale potencjalnie b. groźny -dziecko!.
Czy to dużo, czy mało?

Data: 2012-09-22 17:12:50
Autor: wromek
umowa bezpieczna najmu
no to faktycznie niezla jazda.
zapraszam na mieszkanicznik.pl  i 6. pazdziernika do Łodzi na kongres.
tam sie nauczysz i wymienisz doswiadczeniami z innymi wlascicielami mieszkan na wynajem.

--
pozdrawiam, wromek

umowa bezpieczna najmu