umowa na czas okreś lony, a jej wypowie dzenie przez jedną ze stron

Data: 2009-09-03 20:24:13
Autor: WAM
umowa na czas okreś lony, a jej wypowie dzenie przez jedną ze stron
On Thu, 03 Sep 2009 14:14:35 +0200, Jacek <j@cek.net> wrote:

Zastanawiam sie sponsorowaniem kogoś (osoby prawnej), oraz umową to
opisującą.

Sprawa wygląda następująco. Wykonuje oprogramowanie w zamian za
reklamowanie mnie przez, osobę która dostanie licencję na to oprogramowanie.
To jest sponsorowanie? To wymiana barterowa raczej. Nie zapomnijcie o fakturach i podatkach.

WAM
--
tani wypoczynek dla studentów:
www.nadmorze.pl

Data: 2009-09-04 09:49:11
Autor: Jacek
WAM pisze:
> To jest sponsorowanie? To wymiana barterowa raczej.
> Nie zapomnijcie o fakturach i podatkach.

Nawet jeśli to reklamowanie będzie polegało wyłącznie na umieszczeniu na
stronie www sponsorowanego logo firmy sponsorującej (wraz z informacją,
że wykonała ona tamte oprogramowanie), a także możliwością używania
logotypu sponsorowanego (wraz z podobną informacją) w swoich materiałach
promocyjnych?

umowa na czas okreś lony, a jej wypowie dzenie przez jedną ze stron