umowa na czas określony, a jej wypowied zenie przez jedną ze stron

Data: 2009-09-03 14:14:35
Autor: Jacek
umowa na czas określony, a jej wypowied zenie przez jedną ze stron
Zastanawiam sie sponsorowaniem kogoś (osoby prawnej), oraz umową to
opisującą.

Sprawa wygląda następująco. Wykonuje oprogramowanie w zamian za
reklamowanie mnie przez, osobę która dostanie licencję na to oprogramowanie.

Umowa będzie zawarta np. na 2-3 lata, aby zwróciły się poniesione nakłady.
Jeżeli umowa przestanie obowiązywać wcześniej jestem stratny, to samo z
korzystającym z tego oprogramowania jeśli nie zdąży zapewnić sobie
nowego przed wygaśnięciem licencji czekają go spore utrudnienia a przez
to nadszarpnięcie wizerunku.

Czy sam zapis ze umowa obowiązuje 3 lata, oraz brak ustaleń odnośnie
wypowiedzenia wystarczy aby żadna ze stron nie mogła wypowiedzieć umowy?

Jeśli nie to jak się inaczej zabezpieczyć przed rozwiązaniem umowy prze
jedną ze stron przy sprzeciwie drugiej.

Data: 2009-09-03 17:29:44
Autor: .B:artek.
umowa na czas określony, a jej wypowiedzenie przez jedną ze stron
Jacek wyskrobał(a):
[...]

W zasadzie tak, w tym rodzaju umowy czyli umowie sponsoringu.

--
..B:artek.

Data: 2009-09-03 20:24:13
Autor: WAM
On Thu, 03 Sep 2009 14:14:35 +0200, Jacek <j@cek.net> wrote:

[...]

To jest sponsorowanie? To wymiana barterowa raczej. Nie zapomnijcie o fakturach i podatkach.

WAM
--
tani wypoczynek dla studentów:
www.nadmorze.pl

Data: 2009-09-04 09:49:11
Autor: Jacek
WAM pisze:
> To jest sponsorowanie? To wymiana barterowa raczej.
> Nie zapomnijcie o fakturach i podatkach.

Nawet jeśli to reklamowanie będzie polegało wyłącznie na umieszczeniu na
stronie www sponsorowanego logo firmy sponsorującej (wraz z informacją,
że wykonała ona tamte oprogramowanie), a także możliwością używania
logotypu sponsorowanego (wraz z podobną informacją) w swoich materiałach
promocyjnych?

umowa na czas określony, a jej wypowied zenie przez jedną ze stron