umowa na czas określony - czy to dobrze :p

Data: 2011-03-05 01:01:41
Autor: lamia
umowa na czas określony - czy to dobrze :p
Czy macie jakieś złe doświadczenia z umową o pracę na czas określony?
(Konkretnie chodzi o opcję powyżej pół roku (tu kilka lat, stąd 'refleksja'), co ma znaczenie w przepisach w wględem wymawiania). Jeszcze nie wiem nieststy, czy jest tam klauzula o wymówieniu - zanim zobaczę (nie chce o to pytać zawczasu) chcę rozpoznać ewnetualne kwetsie które nie koniecznie wynikają z samej lektury przepisów,  tylko z praktyki. Dzięki z góry  (mam nadzieję że nie będzie żadnej odpowiedzi :D).

Data: 2011-03-06 00:09:10
Autor: Feromon

Użytkownik "lamia" <lamia3c@odwa.pl> napisał w wiadomości news:ikrugt$q0j$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tam gdzie pracuję stosują umowę na czas określony jedynie :)
Jak trzecia umowa, to miesiąc na bruk i znowu od początku,
A okres wypowiedzenia dwa tygodnie.

Broń obosieczna.
Za dwa tygodnie jestem wolny.
Gorzej jak koniec 10 letniej umowy
na czas określony wypada w pobliżu wieku emerytalnego...

Mieliśmy też wypadki zwolnienia "dyscyplinarnego" aby na złośc było.

Polecam jednako lekturę prawa pracy.

Feromon

umowa na czas określony - czy to dobrze :p