umowa na odległość?

Data: 2010-01-14 17:55:25
Autor: KM
umowa na odległość?
witam znawców zawiłości umów net 24
właśnie dogadałem się z nieco bełkoczącym konsultantem Netii w sprawie przedłużenia umowy. Pytanie: czy mogę odstąpić od tej słownej umowy poniekąd zawartej na odległość, pytam na wszelki wypadek o swoje prawa. Warto wiedzieć. Jak na razie niczego nie podpisałem, czy takie "tak" w trakcie rozmowy może być wykorzystane przeciwko mnie?
pozdrawiam

Data: 2010-01-14 18:01:39
Autor: Tiber
umowa na odległość?
Silly, silly KM nabazgrału:

[...]

Możesz, w terminie bodajże do siedmiu dni, ale że memoria fragilis, to
niech ktoś mnie poprawi w tej kwestii w razie czego.

Jak na razie niczego nie podpisałem, czy takie
"tak" w trakcie rozmowy może być wykorzystane przeciwko mnie?

Jeżeli ci zapowiedziano, że podpisuje się z tobą umowę telefoniczną,
zapowiedziano, że rozmowa jest nagrywana, treść umowy przeczytano, a ty
na każde pytanie odpowiedziałeś twierdząco (czy jak tam sobie życzyli),
to tak, takie "tak" może być - ewentualnie - wykorzystane przeciwko
tobie.

--
tbr

Data: 2010-01-14 18:52:31
Autor: PiotRek
umowa na odległość?
Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hinilj$emv$1news.onet.pl...
Silly, silly KM nabazgrału:
> Jak na razie niczego nie podpisałem, czy takie
> "tak" w trakcie rozmowy może być wykorzystane przeciwko mnie?

Jeżeli ci zapowiedziano, (...),
zapowiedziano, że rozmowa jest nagrywana (...),
to tak, takie "tak" może być - ewentualnie - wykorzystane przeciwko
tobie.

Informacja o nagrywaniu raczej nie ma tutaj nic do rzeczy.

Piotr

Data: 2010-01-14 23:50:54
Autor: Agall
umowa na odległość?
Coś jest na rzeczy z tymi  konsultantami, a raczej namolnymi pośrednikami/naganiaczami dzwoniącymi w celu przedłużenia umowy z Netią. Do mnie dzwonili  po raz 5(!) usiłując sprzedać obietnicę działania usługi. Na moją prośbę o pokazanie (test podobny jak w neostradzie), jak i czy ta zwiększona prędkość zadziała gadka na okragło ta sama, jak z panienką, "tak, ale po ślubie (zawarciu umowy) później można próbować negocjować niższą opcje..." Hm, chyba np. częstsze całuski, ale bez dupci...
Właśnie, czy "rozwód" z Netią do 10 dni od zawarcia takiej umowy będzie możliwy?

Data: 2010-01-15 23:11:48
Autor: castrol
umowa na odległość?
Agall pisze:

Właśnie, czy "rozwód" z Netią do 10 dni od zawarcia takiej umowy będzie możliwy?

Musi byc.

Jacek Kustra

umowa na odległość?