umowa najmu garazu na czas nieokreslony...

Data: 2010-05-31 20:31:46
Autor: Akira
umowa najmu garazu na czas nieokreslony...
Witam

chcialem sie dowiedziec jak to jest...

mam w umowie najmu miejsca parkingowego taki zapis... umowa zostaje zawarta an czas nieokreslony od daty wydania... w punkcie 3.2 jest napisane, ze kazda ze stron moze wypowiedziec umowe na miesiac przed i wszystko bylob pieknie, ale niepokoja mnie zapisy z punktu 3.5, ktory wg mnie znaczy tyle ze nie mozna wypowiezdiec sobie umowy od tak... i jest w pewnym sensie dozywotnia... a moze sie myle ??? czy punkt 3.2 nalezy traktowac jako cos odrebnego  i ten punkt nie tyczy sie punktu 3.5 i rzeczywiscie mozna rozwiazac umowe na miesiac przed bez zadnej rpzyczyny??? tak przynajmniej tlumaczy mi osoba sporzadzajace umowe... mowi mi, ze w punkcie 3.2 mam mozliwosc zrezygnowania bez podania przyczyny na miesiac przed a zapisy z punktu 3.5 dotycza sie punktu 8.3, ktory to mowi o karach dla wynajmujacego jezeli ypowiedzialbym umowe z powodow zawartyc hwalsnie w punkcie 3.5... czy w ogole mozliwy jest taki zapis zgodny z prawem, ze umowa bylaby dozywotnia i mozna byloby tylko ja rozwiazac wtedy gdyby nei bylo mozliwosci korzystania z miejsca postojowego z winyu wynajmujacego i to minimum przez okres 14 dni z zachowaniem ciaglosci... czy tak skonstruowana umowa ejst zgodna z prawem...???? i czy jezeli ma sie pisemne potwierzenie i zapewnienie osoby wynajmujacej, ze zgodnei z punktem 3.2 bedzie mozna wypowiedziec umowe bez podania przyczyny an miesiac przed (korespondencja elektroniczna) to czy gdyby okazalo sie, ze jednak nie mam na mocy tak sformulowanej umowy mozliwosci jej wypowiedzenia na miesiac przed to czy mozna byloby to uwazac za oszustwo albo przynajmniej wprowadzenie w blad i umowa bylaby niewazna???

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc... bo przynam sie ze nie lapie sie za bardzo w tym prawniczym slangu i moze tylko mi cos sie za bardzo wydaje i za bardzo jestem podejrzliwy...  podaje tez link do calej umowy... i bede bardzo wdzieczny za wyjasnienie lopatologicznie co i jak... i jak nalezy rozumiec ta umowe...

http://www.soulfixer.pl/umowa.doc

Pozdrawiam

3.1.            Umowa zostaje zawarta bezterminowo na czas nie okreslony od Daty Wydania.

3.2.            Z zastrzezeniem zdania nastepujacego kazda ze Stron moze wypowiedziec niniejsza Umowe na 1 miesiecy naprzód na koniec miesiaca kalendarzowego.

3.3.            Wynajmujacy moze wypowiedziec niniejsza Umowe na 1 miesiac naprzód z nastepujacych przyczyn:

3.3.1.      dewastacji Przedmiotu Najmu przez Najemce, mimo zlozenia zadania zaprzestania dewastacji; dla waznosci oswiadczenie Wynajmujacego wymaga zachowania formy pisemnej,

3.3.2.      opóznienia Najemcy w zaplacie jakiejkolwiek naleznosci zwiazanej z najmem, jezeli to opóznienie wynosi wiecej niz dwa miesiace,

3.3.3.      w innych przypadkach razacego naruszenia przez Najemce istotnych postanowien niniejszej Umowy, i nieusuniecia skutków tych naruszen w ciagu 14 dni od otrzymania stosownego wezwania od Wynajmujacego, dla waznosci oswiadczenie Wynajmujacego wymaga zachowania formy pisemnej,

3.4.            Wynajmujacy moze wypowiedziec niniejsza Umowe bez zachowania terminów wypowiedzenia w przypadku, gdy Najemca dopuszcza sie zwloki w zaplacie czynszu za co najmniej dwa okresy platnosci. Przed dokonaniem wypowiedzenia Wynajmujacy uprzedzi o tym fakcie Najemce, wyznaczajac mu jednomiesieczny termin dodatkowy na zaplate zaleglego czynszu.

3.5.            Najemca moze wypowiedziec niniejsza Umowe na jeden miesiac naprzód z nastepujacych przyczyn:

3.5.1.      pozbawienia Najemcy z jakichkolwiek przyczyn (za wyjatkiem przypadków dzialania sily wyzszej) po Dniu Wydania posiadania Przedmiotu Najmu przez okres dluzszy niz 14 (czternascie) dni kalendarzowych.

3.5.2.      wprowadzenia przez Wynajmujacego zmian w Budynku, w którym usytuowany jest Przedmiot Najmu, lub wokól budynku, które to zmiany uniemozliwiaja korzystanie przez Najemce z Miejsca Postojowego.

8.3.            Wynajmujacy zobowiazany bedzie zaplacic na rzecz Najemcy kare umowna w wysokosci równej trzykrotnosci ostatniego czynszu najmu w przypadku wypowiedzenia Umowy przez Najemce na podstawie paragrafu 3 ustep 5 niniejszej Umowy.

umowa najmu garazu na czas nieokreslony...