umowa o dystrybucji

Data: 2009-03-04 09:25:30
Autor: bbl
umowa o dystrybucji
Witam,

Jestem producentem oprogramowania i chciałem do sklepu dać mój program kilka sztuk pudełek w komis. Jak sporządzić taką umowę żeby się zabezpieczyć w razie czego.

Data: 2009-03-04 09:51:11
Autor: Patryk Włos
umowa o dystrybucji
Jestem producentem oprogramowania i chciałem do sklepu dać mój program kilka sztuk pudełek w komis. Jak sporządzić taką umowę żeby się zabezpieczyć w razie czego.

Zgłoś się do polskich dystrybutorów gier - oni mają przećwiczone wszystkie tematy związane z dystrybucją, a w większości są otwarci na dystrybucję czegoś innego, niż gra.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

Data: 2009-03-05 10:50:48
Autor: bbl
umowa o dystrybucji

Użytkownik "Patryk Włos" <patryk.wlos@invalid.peel> napisał w wiadomości news:golfe3$3i5$1opal.icpnet.pl...
[...]

znasz może takich dystrybutorów, którzy są otwarci?

Data: 2009-03-05 11:26:48
Autor: Patryk Włos
umowa o dystrybucji
[...]

Parę lat temu mógłbym podać konkretne firmy - jedne bardziej otwarte, inne bardziej zorientowane na soft dla nastolatków (niekoniecznie gry, ale jednak pod kątem młodych) - teraz nie ma sensu, bo szczegóły się już pewnie pozmieniały.

Ale wystarczy kupić taki CD Action i sobie pospisywać z niego dystrybutorów. Ja tak kiedyś zrobiłem.

Data: 2009-03-05 13:35:14
Autor: bbl
umowa o dystrybucji

Użytkownik "Patryk Włos" <patryk.wlos@invalid.peel> napisał w wiadomości news:goo9df$1i8q$1opal.icpnet.pl...
[...]

to dobry pomysł, mi chodzi teraz na początek jeszcze że mam w swoim mieście kilka sklepów i chciałbym im dać moje programy do rozprowadzania.

Data: 2009-03-05 14:18:49
Autor: Patryk Włos
umowa o dystrybucji
[...]

Ale to nie lepiej zrobić od razu profesjonalnie?

Przecież wydawnictwa mają już doświadczenie - współpracują już z wieloma takimi producentami oprogramowania, pomagając im na wszystkich szczeblach, od grafiki i składu, poprzez profesjonalny marketing, po dystrybucję i logistykę.