umowa o dzie³o - oprogramowanie

Data: 2009-11-27 22:33:37
Autor: Andrzej P.
umowa o dzie³o - oprogramowanie
Witam,
chcia³bym zawrzeæ ze zleceniodawc± umowê o dzie³o - wykonanie okre¶lonego oprogramowania, z przeniesieniem praw autorskich.

Obecnie nie pracujê, nie jestem studentem. Jak wygl±da sprawa w takim przypadku? Przyjmijmy, ¿e chcê dostaæ za wykonanie zlecenia 1000z³ netto / na rêkê.

Czy zleceniodawca musi odprowadzaæ jakie¶ sk³adki?

--
A.

Data: 2009-11-28 01:09:17
Autor: SDD
umowa o dzie³o - oprogramowanie

U¿ytkownik "Andrzej P." <spam@andrzej.net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hepgk3$vkj$1mx1.internetia.pl...

Obecnie nie pracujê, nie jestem studentem. Jak wygl±da sprawa w takim przypadku? Przyjmijmy, ¿e chcê dostaæ za wykonanie zlecenia 1000z³ netto / na rêkê.

Czyli brutto: 1099 zl.

Czy zleceniodawca musi odprowadzaæ jakie¶ sk³adki?

Nie, tylko zaliczke na podatek dochodowy: 99 zl.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-11-28 07:15:53
Autor: Andrzej P.
[...]