umowa o pracę nakładczą - jak rozpoznać :)

Data: 2009-04-21 20:56:37
Autor: pawelj
umowa o pracę nakładczą - jak rozpoznać :)
Czy taki sposób pracy można uznać za pracę nakładczą ?

1. Zlecam pracownikowi wykonanie ankiet - comiesięczne dzwonienie do klientów -ja podaje numery - i przeprowadzanie ankiet na temat mojej pracy. Na koniec miesiaca przedstawia mi wyniki w układzie : telefonów tyle , opinii pozytywnych tyle, negatywnych tyle. Po podsumowaniu miesiąca robię wypłatę.

2. Zlecam pracownikowi poskładanie rysunków - różne formaty, różne ilości. Ja mu daję wydruki a on mi je składa. Po poskładaniu daję wypłatę.

Jakie znamiona musi mieć umowa żeby spełniła warunki bycia umową o pracę nakładczą?

--
PawełJ

umowa o pracę nakładczą - jak rozpoznać :)