umowa o prace, rozwiazanie dwa dni po podpisaniu?

Data: 2009-03-03 09:06:08
Autor: Mati
umowa o prace, rozwiazanie dwa dni po podpisaniu?
Witam,
czy w przypadku podpisania umowy na czas okreslony - 3 lata( druga umowa po okresie probnym) z czasem wypowiedzenia w umowie 14 dni, mam jakas mozliwosc zrezygnowania z umowy np w ciagu 7 dni od podpisania ( umowe podpisalem w piatek, a dzisiaj chcialbym zrezygnowac ) , czy od momentu podpisania obowiazuje mnie czas wypowiedzenia zawarty w umowie?
Pozdrawiam

Data: 2009-03-03 11:00:04
Autor: HANA

Użytkownik "Mati" <brakmaila@np.pl> napisał w wiadomości news:goiodq$ccm$1inews.gazeta.pl...
[...]

obowiazuje czas zawarty w umowie chyba ze za porozumieniem stron wtedy jest tak jak ustalicie

--
Andrzej
www.hana.com.pl

umowa o prace, rozwiazanie dwa dni po podpisaniu?