umowa o prace: zlecenie, o dzie³o

Data: 2009-07-10 13:15:14
Autor: jurekh
umowa o prace: zlecenie, o dzie³o

U¿ytkownik "jurekh" <hausjurek@_NOSPAM_op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h3242j$8v5$1nemesis.news.neostrada.pl...
szef obieca³ mi ¿ê mnie zatrudni na zlecenie lub o dzie³o jak przepracuje miesi±æ bez "problemowo" , a tu mija ju¿ 5 miesi±æ i nie chce podpisaæ umowy, czy ja pracuje na czarno, co tu zrobiæ?
ma³o bo ma³o ale co¶ sie dowiedzia³em, niekiedy trudno jest zawalczyæ o lepsze warunki, pracy w tym kraju jest po sufit szczególnie jak sie jest przed wiekiem emerytalnym.
Ale mimo to dzieki za sugestie!
pozdrawiam wszystkich którzy zareagowali na mój problem.

umowa o prace: zlecenie, o dzie³o