umowa przedwstępna

Data: 2009-02-23 10:57:51
Autor: Olgierd
umowa przedwstępna
Dnia Mon, 23 Feb 2009 10:56:40 +0000,   napisał(a):

Niedawno podpisałam umowę przedwstępną, w której niejasno jest opisany
termin oddania lokalu przez sprzedającego.

Czy ta umowa została sporządzona w postaci aktu notarialnego?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-02-23 11:05:59
Autor:
umowa przedwstępna
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):
> [...]

> termin oddania lokalu przez sprzedającego.

Czy ta umowa została sporządzona w postaci aktu notarialnego?

Tak, jest potwierdzona notarialnie.

Data: 2009-02-23 11:09:35
Autor: Olgierd
umowa przedwstępna
Dnia Mon, 23 Feb 2009 11:05:59 +0000,   napisał(a):

> Niedawno podpisałam umowę przedwstępną, w której niejasno jest
> opisany termin oddania lokalu przez sprzedającego.

Czy ta umowa została sporządzona w postaci aktu notarialnego?

Tak, jest potwierdzona notarialnie.

Potwierdzona notarialnie czy ma formę aktu notarialnego?

Data: 2009-02-23 11:11:36
Autor:
umowa przedwstępna
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):

Potwierdzona notarialnie czy ma formę aktu notarialnego?

W formie aktu notarialnego.

Data: 2009-02-23 12:01:37
Autor: Olgierd
umowa przedwstępna
Dnia Mon, 23 Feb 2009 11:11:36 +0000,   napisał(a):

Potwierdzona notarialnie czy ma formę aktu notarialnego?

W formie aktu notarialnego.

OK, no to jedziemy dalej :-)

Jeśli umowa nie wskazuje w jaki sposób należy ustalić/obliczyć termin zawarcia umowy przyrzeczonej, powinnaś zażądać zawarcia umowy przyrzeczonej, wyznaczając w tym celu czas i miejsce.

Do tego czasu -- przed zawarciem umowy przyrzeczonej -- sprzedający powinien wymeldować (się bądź lokatorów). Jeśli tego nie zrobi -- będzie miał problemy.