umowa przedwstępna na zakup mieszkania od spółdzi elni

Data: 2010-04-01 13:04:44
Autor: maciek
umowa przedwstępna na zakup mieszkania od spółdzi elni
czy mozna odstąpic od takiej umowy w jakims okreslonym czasie od jej
podpisania?

podpisalem ją 10 marca tego roku i zastanawiam sie czy moge
zrezygnowac z zakupu poprostu odstępując od umowy czy nie ma takiej
opcji i musze ją poprostu wypowiedziec?

pytam bo jest roznica w zwrocie zaliczki

jak domniemuje jesli bym odstąpil to zwroca mi od razu, natomiast
jesli ją wypowiem to musze czekac 4 miesiące na jej zwrot...

Data: 2010-04-01 20:58:14
Autor: jureq
Dnia Thu, 01 Apr 2010 13:04:44 -0700, maciek napisał(a):

[...]

A co sama umowa mówi o odstąpieniu?

Data: 2010-04-01 21:44:29
Autor: maciek
umowa przedwstępna na zakup mieszkania od spó łdzielni
A co sama umowa mówi o odstąpieniu?

o odstąpieniu nic

jest tylko zapis o rozwiazaniu umowy w terminie 4 miesiecy

oraz drugi zapis: w sprawach nieuregulowanych niniejszą umową,
zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego - czy w nim
nie ma jakis ogolnych zasad odstepowania od umow jesli nie jest to w
nich zapisane?

Data: 2010-04-01 22:09:36
Autor: HANA

Użytkownik "maciek" <ubezpieczanie@gmail.com> napisał w wiadomości news:fba550ef-2cda-41ad-af1f-75fd29222871v20g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

a masz wpisane zaliczka czy zadatek?

--
-
pozdrawiam

Data: 2010-04-01 21:41:54
Autor: maciek
umowa przedwstępna na zakup mieszkania od spó łdzielni
a masz wpisane zaliczka czy zadatek?

zaliczka

umowa przedwstępna na zakup mieszkania od spółdzi elni