umowa wstepna notarialna

Data: 2009-02-23 20:29:21
Autor: Cavallino
umowa wstepna notarialna
Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <radekh_nouspamzz@gmail.com> napisał w wiadomości news:gnumi6$7ae$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jest developer ktory ma juz gotowe mieszkania,
ale jest w trakcie wydzielania gruntu(+ podzialu na lokale)
wiec notarialna umowa z przeniesieniem praw bedzie dopiero
za pare miesiecy... (tak on twierdzi)

Moge zawrzec z nim umowe wstepna u notariusza
lub cywilno prawna, zaplacic i w zasadzie sie wprowadzic.

A potem się dowiedzieć że Twoja kasa przepadła....

Nie bardzo rozumiem co daje mi w tym wypadku umowa notarialna
skoro notarialne przeniesienie praw do lokalu czy jak to sie tam zwie
bedzie dopiero za pare miesiecy, czy taka umowa w jakis sposob
chroni mnie od mozliwosci bankructwa developera w miedzyczasie ?!

Bardziej niż brak umowy (czyli umowa nie będąca aktem notarialnym), ale też nie do końca.

umowa wstepna notarialna