Data: 2017-04-12 12:24:00 | |
Autor: Alzem ĐагаŃŃŃŃвŃŃŃ | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Cześć
Podpisałem umowę na 18 miesięcy z T-mobile na dostęp mobilny do Internetu. Niestety, tak się złożyło, że mieszkańcy bloku, na którym był zlokalizowany nadajnik T-mobile, nie przedłużyli umowy najmu miejsca. W związku z tym, nadajnik musiał zostać wyłączony. Nie mam zasięgu sieci Internet. Jest oczywiście 2G, ale to wszystko na co mogę liczyć. Złożyłem reklamacje do operatora, że nie mogę korzystać z usługi. I wiecie co otrzymałem, jaką odpowiedź? :) Otrzymałem zwrotne pismo, informujące mnie, że mogą zaoferować mi 25% zniżki na kolejne 3 okresy abonamentowe. Co mi z ich zniżki, jak ja nie mogę w ogóle korzystać z dostępu do Internetu, bo korzystanie z 2G, to nie jest korzystanie. Czyli mam płacić 75% abonamentu za coś czego nie otrzymam. Ale cyrograf podpisany. Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia? Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby wycofać się z cyrografu? Alzem ???????????? |
|
Data: 2017-04-12 12:26:03 | |
Autor: Liwiusz | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu 2017-04-12 o 12:24, Alzem ???????????? pisze:
Cześć Formalnie podstaw do wypowiedzenia umowy nie ma. -- Liwiusz |
|
Data: 2017-04-13 17:16:58 | |
Autor: J.F. | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ockvbt$cma$2@node1.news.atman.pl...
W dniu 2017-04-12 o 12:24, Alzem ???????????? pisze: Podpisałem umowę na 18 miesięcy z T-mobile na dostęp mobilny do Internetu. Formalnie podstaw do wypowiedzenia umowy nie ma. A nieformalnie ? Moze przeczytac umowe, skupic sie na karach umownych i wysokosci przyznanej ulgi, po czym na bezczelnego wypowiedziec umowe z powodu braku mozliwosci korzystania z winy operatora ... i poczekac co z tego wyjdzie :-) Ryzyko finansowe ograniczone. J. |
|
Data: 2017-04-14 10:33:16 | |
Autor: Adam | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu 2017-04-13 o 17:16, J.F. pisze:
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup Jeśli ma internet mobilny, to umowa nie jest przypisana do miejsca. -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2017-04-13 08:21:34 | |
Autor: Andrzej | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Alzem ???????????? <"alzem.030BK@M2VGK@030BK"@M2VGK.by>
Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby wycofać się z cyrografu? Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa; zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu. |
|
Data: 2017-04-13 17:55:20 | |
Autor: re | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Użytkownik "Andrzej" Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa; -- - Karoseria jest, silnik jest, hamulce, brak kół. zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu. -- - Uzasadnia rozwiązanie umowy. |
|
Data: 2017-04-24 18:45:20 | |
Autor: Krzysztof Staniorowski | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Andrzej <none@inv.invalid> wrote:
Alzem ???????????? <"alzem.030BK@M2VGK@030BK"@M2VGK.by> Na przyszłość może warto wybrać innego operatora niż ten najgorszy? Trzymanie się ofert prepaid też nie zaszkodzi, jak coś przestanie działać to karta SIM ląduje w szufladzie bez żadnych konsekwencji finansowych. -- Sent from my iPad via NewsTap :-) |
|
Data: 2017-04-13 14:37:28 | |
Autor: krzysztofsf | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu środa, 12 kwietnia 2017 12:25:11 UTC+2 użytkownik Alzem ???????????? napisał:
Cześć "Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB" Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o pomoc do organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy. |
|
Data: 2017-04-14 02:33:15 | |
Autor: Kris | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 23:37:30 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:
Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o >pomoc do organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy. A jak będzie w środku lasu w Bieszczadach i zasięgu LTE nie będzie to też ma reklamacje słać? |
|
Data: 2017-04-14 11:45:02 | |
Autor: J.F. | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:31d2860b-0bcb-4c66-81b2-79288652f38b@googlegroups.com...
W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 23:37:30 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał: Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o >pomoc do organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy.A jak będzie w środku lasu w Bieszczadach i zasięgu LTE nie będzie to też ma reklamacje słać? A jak operator wylaczy wszystkie stacje poza jedna, to nadal trzeba mu placic ? J. |
|
Data: 2017-04-14 02:46:06 | |
Autor: Kris | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 11:45:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
A jak operator wylaczy wszystkie stacje poza jedna, to nadal >trzeba mu placic ?A co napisał w umowie i regulaminie? |
|
Data: 2017-04-14 14:11:38 | |
Autor: J.F. | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:02b98e16-5cb3-4409-affc-e7b835cbabf1@googlegroups.com...
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 11:45:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał: A jak operator wylaczy wszystkie stacje poza jedna, to nadal >trzeba mu placic ?A co napisał w umowie i regulaminie? Zapewne to samo, co odnosnie wylaczenia jednej stacji. Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania umowy". J. |
|
Data: 2017-04-14 05:25:21 | |
Autor: Kris | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:11:40 UTC+2 użytkownik J.F.
Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania umowy".Więc sam Sobie odpowiedziałeś. |
|
Data: 2017-04-14 15:14:54 | |
Autor: J.F. | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:222f025f-1234-46f4-a421-e086b7a55aa9@googlegroups.com...
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:11:40 UTC+2 użytkownik J.F. Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania Czyli moze zlikwidowac wszystkie nadajniki, a placic trzeba bedzie dalej :-P J. |
|
Data: 2017-04-14 06:22:06 | |
Autor: Kris | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 15:14:55 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Czyli moze zlikwidowac wszystkie nadajniki, a placic trzeba bedzie dalej :-P Jak tak stoi w umowie i abonent taka umowę podpisał dobrowolnie;) |
|
Data: 2017-04-15 00:15:25 | |
Autor: Animka | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu 2017-04-14 o 14:25, Kris pisze:
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:11:40 UTC+2 użytkownik J.F. Najlepiej zadzwonić do Rzecznika Konsumentów i dowiesz się co i jak. -- animka |
|
Data: 2017-04-14 09:04:27 | |
Autor: Liwiusz | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu 2017-04-13 o 23:37, krzysztofsf pisze:
"Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB" Ocena umowy na podstawie tytułu. Tak bardzo ignoranckie... -- Liwiusz |
|
Data: 2017-04-14 02:31:50 | |
Autor: Kris | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 09:04:32 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> "Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB" Nawet nie tytułu umowy tylko marketingowej nazwy usługi |
|
Data: 2017-04-14 09:16:06 | |
Autor: krzysztofsf | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 09:04:32 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2017-04-13 o 23:37, krzysztofsf pisze: Bardzo ignoranckkie jest, ze nie wiesz iz operatorzy juz kilka razy dostali po tylku za klamliwe sformulowania w marketingu ofert. |
|
Data: 2017-04-14 02:35:03 | |
Autor: Kris | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu środa, 12 kwietnia 2017 12:25:11 UTC+2 użytkownik Alzem ???????????? napisał:
Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia? Wrzuć wzór umowy i link do regulaminu to się zobaczy co i jak. |
|
Data: 2017-04-14 11:42:47 | |
Autor: Liwiusz | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu 2017-04-14 o 11:35, Kris pisze:
W dniu środa, 12 kwietnia 2017 12:25:11 UTC+2 użytkownik Alzem ???????????? napisał: Szkoda nawet czasu na czytanie. -- Liwiusz |
|
Data: 2017-04-14 14:10:26 | |
Autor: J.F. | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ocq5ir$6di$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2017-04-14 o 11:35, Kris pisze: W dniu środa, 12 kwietnia 2017 12:25:11 UTC+2 użytkownik Alzem ???????????? napisał: Niekoniecznie. Kary umowne za zerwanie warto sobie przypomniec, 100 czy 1100 ... J. |
|
Data: 2017-04-14 22:49:26 | |
Autor: Alzem ĐагаŃŃŃŃвŃŃ | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Odnośnik do regulaminu:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_007_0014345.pdf pozdrawiam :) |
|
Data: 2017-04-18 02:00:32 | |
Autor: J.F. | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Dnia Fri, 14 Apr 2017 22:49:26 +0200, Alzem ??????????? napisał(a):
Odnośnik do regulaminu: Kiedy podpisales ? Regulamin obowiazuje od 02.03.2017, pkt 2.7 czytales ? Warto by to do UOKiKu podkablowac. "Kwota ulgi" 1700zl jak za "tylko SIM" wydaje sie bardzo wygorowana. A jak masz jaja/zylke do hazardu, to mozna probowac co sad na to powie :-) A pkt 4.1.3.2 to o jakiej oplacie mowi ? Regulamin warto przeczytac ... moze cos tam pisze o zawieszeniu, to zawiesic do czasu przywrocenia zasiegu :-) J. |
|
Data: 2017-04-22 12:05:39 | |
Autor: jerzu.xyz | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
On Fri, 14 Apr 2017 22:49:26 +0200, Alzem ??????????? <alzem@by.by>
wrote: Odnośnik do regulaminu: To nie jest regulamin. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 |
|
Data: 2017-04-18 08:43:47 | |
Autor: Trybun | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
W dniu 2017-04-12 o 12:24, Alzem ???????????? pisze:
Cześć Kilka lat temu, z Orange. Taka lokalizacja że z dnia na dzień całkowicie zniknęła możliwość korzystania z dostępu do netu. W odpowiedzi napisali że "nie ma podstaw aby uznać wypowiedzenie za zasadne", nawet jakiegoś rabatu nie zaproponowali.. I tak już nawiasem - ratować musiałem się zakupem zewnętrznej anteny. |