umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi

Data: 2017-04-12 12:24:00
Autor: Alzem Багатырэвічы
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Cześć
Podpisałem umowę na 18 miesięcy z T-mobile na dostęp mobilny do Internetu.
Niestety, tak się złożyło, że mieszkańcy bloku, na którym był zlokalizowany nadajnik T-mobile, nie przedłużyli umowy najmu miejsca.

W związku z tym, nadajnik musiał zostać wyłączony.
Nie mam zasięgu sieci Internet. Jest oczywiście 2G, ale to wszystko na co mogę liczyć.

Złożyłem reklamacje do operatora, że nie mogę korzystać z usługi.
I wiecie co otrzymałem, jaką odpowiedź? :)

Otrzymałem zwrotne pismo, informujące mnie, że mogą zaoferować mi 25% zniżki na kolejne 3 okresy abonamentowe.
Co mi z ich zniżki, jak ja nie mogę w ogóle korzystać z dostępu do Internetu, bo korzystanie z 2G, to nie jest korzystanie.
Czyli mam płacić 75% abonamentu za coś czego nie otrzymam. Ale cyrograf podpisany.

Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby wycofać się z cyrografu?

Alzem ????????????

Data: 2017-04-12 12:26:03
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-04-12 o 12:24, Alzem ???????????? pisze:
[...]

Formalnie podstaw do wypowiedzenia umowy nie ma.

--
Liwiusz

Data: 2017-04-13 17:16:58
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ockvbt$cma$2@node1.news.atman.pl...
[...]

A nieformalnie ?

Moze przeczytac umowe, skupic sie na karach umownych i wysokosci przyznanej ulgi, po czym na bezczelnego wypowiedziec umowe z powodu braku mozliwosci korzystania z winy operatora ... i poczekac co z tego wyjdzie :-)

Ryzyko finansowe ograniczone.

J.

Data: 2017-04-14 10:33:16
Autor: Adam
W dniu 2017-04-13 o 17:16, J.F. pisze:
[...]

Jeśli ma internet mobilny, to umowa nie jest przypisana do miejsca.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-04-13 08:21:34
Autor: Andrzej
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Alzem ???????????? <"alzem.030BK@M2VGK@030BK"@M2VGK.by>
Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby wycofać się z cyrografu?

Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa;
zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu.

Data: 2017-04-13 17:55:20
Autor: re
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi

Użytkownik "Andrzej"

Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby
wycofać się z cyrografu?

Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa;
-- -
Karoseria jest, silnik jest, hamulce, brak kół.

zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu.
-- -
Uzasadnia rozwiązanie umowy.

Data: 2017-04-24 18:45:20
Autor: Krzysztof Staniorowski
Andrzej <none@inv.invalid> wrote:
[...]

Na przyszłość może warto wybrać innego operatora niż ten najgorszy?
Trzymanie się ofert prepaid też nie zaszkodzi, jak coś przestanie działać
to karta SIM ląduje w szufladzie bez żadnych konsekwencji finansowych.

--
Sent from my iPad via NewsTap :-)

Data: 2017-04-13 14:37:28
Autor: krzysztofsf
W dniu środa, 12 kwietnia 2017 12:25:11 UTC+2 użytkownik Alzem ???????????? napisał:
[...]

"Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"

Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o pomoc do organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy.

Data: 2017-04-14 02:33:15
Autor: Kris
W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 23:37:30 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:

Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o >pomoc do organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy.

A jak będzie w środku lasu w Bieszczadach i zasięgu LTE nie będzie to też ma reklamacje słać?

Data: 2017-04-14 11:45:02
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:31d2860b-0bcb-4c66-81b2-79288652f38b@googlegroups.com...
[...]

A jak operator wylaczy wszystkie stacje poza jedna, to nadal trzeba mu placic ?

J.

Data: 2017-04-14 02:46:06
Autor: Kris
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 11:45:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

A jak operator wylaczy wszystkie stacje poza jedna, to nadal >trzeba mu placic ?
A co napisał w umowie i regulaminie?

Data: 2017-04-14 14:11:38
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:02b98e16-5cb3-4409-affc-e7b835cbabf1@googlegroups.com...
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 11:45:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
A jak operator wylaczy wszystkie stacje poza jedna, to nadal  >trzeba mu placic ?
A co napisał w umowie i regulaminie?

Zapewne to samo, co odnosnie wylaczenia jednej stacji.

Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania umowy".

J.

Data: 2017-04-14 05:25:21
Autor: Kris
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:11:40 UTC+2 użytkownik J.F.
Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania umowy".

Więc sam Sobie odpowiedziałeś.

Data: 2017-04-14 15:14:54
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:222f025f-1234-46f4-a421-e086b7a55aa9@googlegroups.com...
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:11:40 UTC+2 użytkownik J.F.
Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania
umowy".

Więc sam Sobie odpowiedziałeś.

Czyli moze zlikwidowac wszystkie nadajniki, a placic trzeba bedzie dalej :-P

J.

Data: 2017-04-14 06:22:06
Autor: Kris
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 15:14:55 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Czyli moze zlikwidowac wszystkie nadajniki, a placic trzeba bedzie dalej :-P

Jak tak stoi w umowie i abonent taka umowę podpisał dobrowolnie;)

Data: 2017-04-15 00:15:25
Autor: Animka
W dniu 2017-04-14 o 14:25, Kris pisze:
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:11:40 UTC+2 użytkownik J.F.
Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania
umowy".

Więc sam Sobie odpowiedziałeś.

Najlepiej zadzwonić do Rzecznika Konsumentów i dowiesz się co i jak.

--
animka

Data: 2017-04-14 09:04:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-04-13 o 23:37, krzysztofsf pisze:

"Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"

Ocena umowy na podstawie tytułu. Tak bardzo ignoranckie...

--
Liwiusz

Data: 2017-04-14 02:31:50
Autor: Kris
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 09:04:32 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> "Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"

Ocena umowy na podstawie tytułu. Tak bardzo ignoranckie...

Nawet nie tytułu umowy tylko marketingowej nazwy usługi

Data: 2017-04-14 09:16:06
Autor: krzysztofsf
> [...]

> "Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"

Ocena umowy na podstawie tytułu. Tak bardzo ignoranckie...

Bardzo ignoranckkie jest, ze nie wiesz iz operatorzy juz kilka razy dostali po tylku za klamliwe sformulowania w marketingu ofert.

Data: 2017-04-14 02:35:03
Autor: Kris
[...]

Wrzuć wzór umowy i link do regulaminu to się zobaczy co i jak.

Data: 2017-04-14 11:42:47
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-04-14 o 11:35, Kris pisze:
[...]

Szkoda nawet czasu na czytanie.

--
Liwiusz

Data: 2017-04-14 14:10:26
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ocq5ir$6di$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Niekoniecznie. Kary umowne za zerwanie warto sobie przypomniec, 100 czy 1100 ...

J.

Data: 2017-04-14 22:49:26
Autor: Alzem Багатырэвіч
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Data: 2017-04-18 02:00:32
Autor: J.F.
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Dnia Fri, 14 Apr 2017 22:49:26 +0200, Alzem ??????????? napisał(a):
Odnośnik do regulaminu:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_007_0014345.pdf

Kiedy podpisales ?

Regulamin obowiazuje od 02.03.2017, pkt 2.7 czytales ?

Warto by to do UOKiKu podkablowac.
"Kwota ulgi" 1700zl jak za "tylko SIM" wydaje sie bardzo wygorowana.
A jak masz jaja/zylke do hazardu, to mozna probowac co sad na to powie
:-)

A pkt 4.1.3.2 to o jakiej oplacie mowi ?

Regulamin warto przeczytac ... moze cos tam pisze o zawieszeniu, to
zawiesic do czasu przywrocenia zasiegu :-)

J.

Data: 2017-04-22 12:05:39
Autor: jerzu.xyz
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
On Fri, 14 Apr 2017 22:49:26 +0200, Alzem ??????????? <alzem@by.by>
wrote:

Odnośnik do regulaminu:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00008/D_007_0014345.pdf

pozdrawiam :)

To nie jest regulamin.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-04-18 08:43:47
Autor: Trybun
[...]

Kilka lat temu, z Orange. Taka lokalizacja że z dnia na dzień całkowicie zniknęła możliwość korzystania z dostępu do netu. W odpowiedzi napisali że "nie ma podstaw aby uznać wypowiedzenie za zasadne", nawet jakiegoś rabatu nie zaproponowali.. I tak już nawiasem - ratować musiałem się zakupem zewnętrznej anteny.

umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi