Data: 2017-04-13 08:21:34 | |
Autor: Andrzej | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Alzem ???????????? <"alzem.030BK@M2VGK@030BK"@M2VGK.by>
Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby wycofać się z cyrografu? Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa; zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu. |
|
Data: 2017-04-13 17:55:20 | |
Autor: re | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Użytkownik "Andrzej" Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa; -- - Karoseria jest, silnik jest, hamulce, brak kół. zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu. -- - Uzasadnia rozwiązanie umowy. |
|
Data: 2017-04-24 18:45:20 | |
Autor: Krzysztof Staniorowski | |
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi | |
Andrzej <none@inv.invalid> wrote:
Alzem ???????????? <"alzem.030BK@M2VGK@030BK"@M2VGK.by> Na przyszłość może warto wybrać innego operatora niż ten najgorszy? Trzymanie się ofert prepaid też nie zaszkodzi, jak coś przestanie działać to karta SIM ląduje w szufladzie bez żadnych konsekwencji finansowych. -- Sent from my iPad via NewsTap :-) |