Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi

umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi

Data: 2017-04-13 14:37:28
Autor: krzysztofsf
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
W dniu środa, 12 kwietnia 2017 12:25:11 UTC+2 użytkownik Alzem ???????????? napisał:
Cześć
Podpisałem umowę na 18 miesięcy z T-mobile na dostęp mobilny do Internetu.
Niestety, tak się złożyło, że mieszkańcy bloku, na którym był zlokalizowany nadajnik T-mobile, nie przedłużyli umowy najmu miejsca.

W związku z tym, nadajnik musiał zostać wyłączony.
Nie mam zasięgu sieci Internet. Jest oczywiście 2G, ale to wszystko na co mogę liczyć.

Złożyłem reklamacje do operatora, że nie mogę korzystać z usługi.
I wiecie co otrzymałem, jaką odpowiedź? :)

Otrzymałem zwrotne pismo, informujące mnie, że mogą zaoferować mi 25% zniżki na kolejne 3 okresy abonamentowe.
Co mi z ich zniżki, jak ja nie mogę w ogóle korzystać z dostępu do Internetu, bo korzystanie z 2G, to nie jest korzystanie.
Czyli mam płacić 75% abonamentu za coś czego nie otrzymam. Ale cyrograf podpisany.

Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby wycofać się z cyrografu?

Alzem ????????????

"Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"

Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o pomoc do organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy.

Data: 2017-04-14 02:33:15
Autor: Kris
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 23:37:30 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:

Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o >pomoc do organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy.

A jak będzie w środku lasu w Bieszczadach i zasięgu LTE nie będzie to też ma reklamacje słać?

Data: 2017-04-14 11:45:02
Autor: J.F.
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:31d2860b-0bcb-4c66-81b2-79288652f38b@googlegroups.com...
W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 23:37:30 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:
Jesli umowa nazywa sie podobnie jak powyzej, reklamuj dalej i zwroc sie o >pomoc do organizacji konsumenckich. Nie otrzymujesz uslugi z umowy.
A jak będzie w środku lasu w Bieszczadach i zasięgu LTE nie będzie to też ma reklamacje słać?

A jak operator wylaczy wszystkie stacje poza jedna, to nadal trzeba mu placic ?

J.

Data: 2017-04-14 02:46:06
Autor: Kris
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 11:45:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

A jak operator wylaczy wszystkie stacje poza jedna, to nadal >trzeba mu placic ?
A co napisał w umowie i regulaminie?

Data: 2017-04-14 14:11:38
Autor: J.F.
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:02b98e16-5cb3-4409-affc-e7b835cbabf1@googlegroups.com...
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 11:45:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
A jak operator wylaczy wszystkie stacje poza jedna, to nadal  >trzeba mu placic ?
A co napisał w umowie i regulaminie?

Zapewne to samo, co odnosnie wylaczenia jednej stacji.

Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania umowy".

J.

Data: 2017-04-14 05:25:21
Autor: Kris
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:11:40 UTC+2 użytkownik J.F.
Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania umowy".

Więc sam Sobie odpowiedziałeś.

Data: 2017-04-14 15:14:54
Autor: J.F.
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:222f025f-1234-46f4-a421-e086b7a55aa9@googlegroups.com...
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:11:40 UTC+2 użytkownik J.F.
Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania
umowy".

Więc sam Sobie odpowiedziałeś.

Czyli moze zlikwidowac wszystkie nadajniki, a placic trzeba bedzie dalej :-P

J.

Data: 2017-04-14 06:22:06
Autor: Kris
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 15:14:55 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Czyli moze zlikwidowac wszystkie nadajniki, a placic trzeba bedzie dalej :-P

Jak tak stoi w umowie i abonent taka umowę podpisał dobrowolnie;)

Data: 2017-04-15 00:15:25
Autor: Animka
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
W dniu 2017-04-14 o 14:25, Kris pisze:
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:11:40 UTC+2 użytkownik J.F.
Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania
umowy".

Więc sam Sobie odpowiedziałeś.

Najlepiej zadzwonić do Rzecznika Konsumentów i dowiesz się co i jak.


--
animka

Data: 2017-04-14 09:04:27
Autor: Liwiusz
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
W dniu 2017-04-13 o 23:37, krzysztofsf pisze:

"Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"

Ocena umowy na podstawie tytułu. Tak bardzo ignoranckie...

--
Liwiusz

Data: 2017-04-14 02:31:50
Autor: Kris
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 09:04:32 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
 
> "Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"

Ocena umowy na podstawie tytułu. Tak bardzo ignoranckie...

Nawet nie tytułu umowy tylko marketingowej nazwy usługi

Data: 2017-04-14 09:16:06
Autor: krzysztofsf
umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 09:04:32 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2017-04-13 o 23:37, krzysztofsf pisze:

> "Internet lte 4g -modem/router na raty przez24 miesiące w T-Mobile/TMUB"

Ocena umowy na podstawie tytułu. Tak bardzo ignoranckie...


Bardzo ignoranckkie jest, ze nie wiesz iz operatorzy juz kilka razy dostali po tylku za klamliwe sformulowania w marketingu ofert.

umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona