umowa z transferuj.pl - crosspost

Data: 2013-04-08 20:20:36
Autor: Titus Atomicus
umowa z transferuj.pl - crosspost
Witam,
Przegladam taka umowe: https://szkwal.transferuj.pl/nextbike/regulamin.pdf
Jest ona niezbedna przy korzystaniu z sieci wypozyczalni rowerow Veturilo.
Czy ktos sie w to wczytywal? Czy nie ma tu jakichs niekorzystnych dla klientow zapisow?
A moze ktos wie jak to dziala w praktyce?

Uwaga: crosspost na rowery, banki i prawo.
--
TA

Data: 2013-04-08 20:30:38
Autor: m
On 04/08/2013 08:20 PM, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

W praktyce to działa tak, jakby geniusze od transferuj nie zauważyli że mamy rok 2013 a nie 1999.

Pomysł żeby się zalogować do banku i zlecić przelew jednorazowy na określone konto z określonym tytułem przelewu jest taki ... z ubiegłego tysiąclecia.

Ciekaw jestem czy im się opłaca taki robić taki obciach dla oszczędności tego 1% czu 2% na kwocie płatności.

p. m.

Data: 2013-04-08 21:09:33
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 8 Apr 2013, m wrote:

Ciekaw jestem czy im się opłaca taki robić taki obciach dla oszczędności
tego 1% czu 2% na kwocie płatności.

  Można do tego podejść tak: czy jakbyś mógł zaoszczędzić 2% to byś
oszczędzał czy nie?

  Można i tak: załóż, że płatności obsługuje osobny podmiot.
  Agent, który dostaje prowizję od obrotu.
  Niech będzie 3%
  Jaka to będzie różnica w przychodzie z prowizji?
(nie przeliczając już na zysk po odliczeniu kosztów stałych,
bo to "wygnie skalę" w sposób zaskakujący).

  Podwersja: wydziel w firmie dział który będzie TAK rozliczany.
  :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-04-08 22:36:58
Autor: m
On 04/08/2013 09:09 PM, Gotfryd Smolik news wrote:
On Mon, 8 Apr 2013, m wrote:

Ciekaw jestem czy im się opłaca taki robić taki obciach dla oszczędności
tego 1% czu 2% na kwocie płatności.

Można do tego podejść tak: czy jakbyś mógł zaoszczędzić 2% to byś
oszczędzał czy nie?

To zależy jakim kosztem. Gdybym dla tych 2% miał zmuszać klientów do przedziwnych wygibasów z kontami, kiedy standardem jest klik,klik,login, hasło, klik, przepisać sms, klik ... to nie. Szkoda by mi było renomy.

p. m.

umowa z transferuj.pl - crosspost