umowa zawarta poza lokalem - 10 dni na odstąpienie

Data: 2011-12-10 06:55:40
Autor: wromek
umowa zawarta poza lokalem - 10 dni na odstąpienie
dziś opacznie (w samochodzie agenta na "mieście") podpisałem umowę pośrednictwa nieruchomości.
Czy taka umowa podlega odstąpieniu w ciągu 10 dni?

spodobalo sie mieszkanko, ktore agent oferowal i chcesz sie go pozbyc? :)
jesli jest inaczej to przeciez umowe mozna wypowiedziec?!

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-12-10 13:10:49
Autor: dr_indy
umowa zawarta poza lokalem - 10 dni na odstąpienie
spodobalo sie mieszkanko, ktore agent oferowal i chcesz sie go pozbyc? :)
może trudno w to uwierzyć, ale nie i nie mam zamiaru wchodzic pomiedzy agenta i właściciela;

umowa zawarta poza lokalem - 10 dni na odstąpienie