umowa zlecenia a badania do pracy

Data: 2011-03-02 18:27:28
Autor: Robert Tomasik
umowa zlecenia a badania do pracy
Użytkownik "CeZ__134" <Da__FreaK@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ikltn4$clv$1news.onet.pl...
Witam

Podjalem prace na umowe zlecenie. Firma skierowala mnie na badania profilaktyczne ktore nie sa tanie ( 150zl ).
Po powrocie z badan zadalem pytanie: kiedy zostanie mi ta kwota zwrocona, a pani do mnie, ze moze za 2-3 miesiace jesli zdecyduje sie zostac na `dluzej`. Nie ukrywam ze potrzebuje tej kasy na teraz i nie widzi mi sie czekac na ich widzimisie odnosnie czasu w ktorym zostanie owa kasa oddana.
Zatem, czy jest jakis przepis regulujacy `czasowosc` w ktorym firma powina zwrocic poniesione koszta, i czy firma ma obowiazek zwracac te koszta na umowe zlecenie ?

A dostałaś skierowanie na te badanie, czy ktoś Cię ustnie tam skierował?

Data: 2011-03-02 19:44:13
Autor: CeZ__134
umowa zlecenia a badania do pracy
Dostalem skierowanie, mam kopie faktury za to.

A dostałaś skierowanie na te badanie, czy ktoś Cię ustnie tam skierował?

Data: 2011-03-02 20:32:05
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "CeZ__134" <Da__FreaK@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ikm35s$lq$1news.onet.pl...
Dostalem skierowanie, mam kopie faktury za to.

A dostałaś skierowanie na te badanie, czy ktoś Cię ustnie tam skierował?

No to masz dwie możliwości. Albo iść na wojnę z pracodawcą, albo położyć uszy po sobie. Bitwa do wygrania. Pracodawcy grozi nie tylko proces cywilny - skierował Cię i ma obowiązek zapłacić - ale i karny, bowiem kierując Cię na płątnme badania lekarskie a później nie zatrudniając wystawia sie na zarzut oszustwa. Tylko co z wojną. Pewnie Cię nie zatrudni.

umowa zlecenia a badania do pracy