umowy zlecenie do 200

Data: 2011-05-09 17:23:32
Autor: elephanto
umowy zlecenie do 200
W dniu 04-05-2011 17:57, Ianus pisze:
Jak to jest z tym rycza艂tem od zlece艅 i dzie艂 do 200 z艂? Mam umow臋
zlecenie "d艂ugoterminow膮", na rok powiedzmy. I mam co miesi膮c wystawia膰
rachunki za zrealizowane zadania. A te s膮 r贸偶ne - raz mo偶e by膰 100, raz
1000. No i wypad艂o w tym miesi膮cu na 100 to wystawi艂em bez koszt贸w i
potr膮cenia 7,75 a zleceniodawca mi m贸wi, 偶e jest 藕le i mam normalnie z
tej st贸wy sobie liczy膰 bo oni tak wszystkich rozliczaj膮.
Kto ma racj臋? Ja robi膮c rachunek z rycza艂tem czy zleceniodawca?

Art. 30 ust 1 PDOF
5a) z tytu艂u, o kt贸rym mowa w art. 13 pkt 2 i 5-9, je偶eli kwota nale偶no艣ci okre艣lona w umowie zawartej z osob膮 nieb臋d膮c膮 pracownikiem p艂atnika nie przekracza 200 z艂 - w wysoko艣ci 18% przychodu;

Jezeli *w umowie* masz napisane, ze zlecoeniobiorca otrzymuje nie wiecej niz 200, to ryczalt, jezeli wiecej, to zasady ogolne. Jezeli nie ma konkretnego wynagrodzenia wpisanego, to rowniez zasady ogolne.

--
Adam

umowy zlecenie do 200