uncharted 1/2 jak ze sterowaniem i grafika?

Data: 2009-12-02 11:22:20
Autor: gooral
uncharted 1/2 jak ze sterowaniem i grafika?
Witam. Tombrider underworld mi sie wlasnie "konczy" ;)

Pytanka mam nastepujace:

czy oba uncharted maja grafike na poziomie tego TR czy tylko 2?
Czy sterowanie postacia wyglada jak w TR czy nie?
Bo w TR diabli mnie brali, ze czasami w dynamicznych momentach kamera
sie obracala i analog juz nie dzialal w tych samych kierunkach (to co
sekunde temu bylo "do przodu" stawalo sie "w bok")
najbardziej upierdliwy byl ostatni fragment przed zdobyciem mlota
thora trzeba bylo ostro skakac (btw ostatecznie przeszlem go chyba
dzieki bugowi w grze za ktorymsnastym razem jednym skokiem z "mlynka"
znalazlem sie na polce!?!?!

Data: 2009-12-02 20:57:00
Autor: Mithos
gooral pisze:
[...]

Uncharted 2 ma rewelacyjne sterowanie, rewelacyjnÄ… kamerÄ™. Chyba raz zginÄ…Ĺ‚em przez sterowanie.

W Uncharted 1 ginie się w ten sposób znacznie częściej.

Uncharted 2 to chyba najlepsza gra na PS3, zero frustracji i durnych momentów, cały czas świetna akcja. W dodatku świetna lokalizacja. Dla tej gry warto kupić PS3. Natomiast jeśli najpierw zagrasz w część druga to jedynka może się wydać crapowata.

--
Mithos

Data: 2009-12-03 20:32:17
Autor: Moltisanti
uncharted 1/2 jak ze sterowaniem i grafika?

UĹĽytkownik "Mithos" :

Uncharted 2 to chyba najlepsza gra na PS3 [...]

Tak mi sie przypomnialo,
Z cyklu najlepsze dialogi Uncharted2 :) :

- miales racje
- z czym??
- .... wszystko czego sie dotkniesz zamienia sie w gowno.

M.

Data: 2009-12-04 16:03:31
Autor: gooral
uncharted 1/2 jak ze sterowaniem i grafika?
no dobra kupowac wersje pl czy ang?(2?)
i czy w porownaniu do tombridera 1 tez bedzie kupa czy nie? bo nie
wiem czy sobie glowe zawracac..

Data: 2009-12-05 18:12:35
Autor: Mithos
gooral pisze:
no dobra kupowac wersje pl czy ang?(2?)

PL

i czy w porownaniu do tombridera 1 tez bedzie kupa czy nie? bo nie
wiem czy sobie glowe zawracac..

To jest zupełnie inna gra niż Tomb Rider 1.

--
Mithos

Data: 2009-12-05 11:46:34
Autor: gooral
On 5 Gru, 17:12, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
gooral pisze:

> [...]

> wiem czy sobie glowe zawracac..

To jest zupełnie inna gra niż Tomb Rider 1.

chodzilo mi o uncharted 1. wlasnei przeszlem underworlda mam na polce
jeszcze killzone2 (na razei tylko do sprobowania czy chce fraga kupic)
ale oprocz fpp pogralbym w cos innego.
na100%kupie uncharted 2 ale zastanawialem sie czy nei kupic tez 1 i
przejsc najpierw (przy czym jak grafika duzo gorsza niz w
underworldzie to sobie podaruje)

Data: 2009-12-05 21:26:19
Autor: Meanthord
uncharted 1/2 jak ze sterowaniem i grafika?
Użytkownik "gooral" <plmartin@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ece11718-1592-49d0-bff7-15fcdfbbd152m11g2000vbo.googlegroups.com...
na100%kupie uncharted 2 ale zastanawialem sie czy nei kupic tez 1 i
przejsc najpierw (przy czym jak grafika duzo gorsza niz w
underworldzie to sobie podaruje)

    Sama oprawa jest duzo lepsza, niz w TR, bo i Uncharted 1 jest nadal jedna z najladniej wygladajacych gier tej generacji. TR jest lata swietlne w tyle.

Pozdr.
Meanthord

uncharted 1/2 jak ze sterowaniem i grafika?