uncharted mnie rozczarowalo :(

Data: 2010-01-27 19:42:29
Autor: Gabriel
uncharted mnie rozczarowalo :(

Użytkownik "KuFeL" <kufel@spam.o2.spam.pl> napisał w wiadomości
news:hjpe5h$j5s$1inews.gazeta.pl...
I nie to zebym nie lubil strzelanek, np. Killzone 2 bardzo mi do gustu
przypadlo.

Killzone 2 jest dla mnie gra wybitnÄ…:) Pierwszy FPS ktory w zyciu
przeszedlem:)

A Uncharted daj szanse. Gra nie jest Tombraiderem. To cos innego. Ale bardzo
dobra, bardzo fajna i niekiedy frustrujaca gra (zwlaszcza na wyzszych
poziomach trudnosci). Tym niemniej - godna ze wszechmiar polecenia.

Co takiego jest w tym Uncharted czego ja nie zlapalem?

Ciebie rozczarowala, mnie oczarowala. Oderwac sie nie moglem.... Fabula
fajna, rozwiazania fajne, co chwile cos innego i ciekawego... Moze to to?
Moze w roznorodnosci sila? Zreszta sam mechanizm walki IMO zostal dobrze
rozwiazany i mnie nie przeszkadzal. Niekiedy nawet jak nie bylo strzelania,
to mi zaczynalo go brakowac;)

Gabriel Zastawnik
http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

uncharted mnie rozczarowalo :(