unibike viper 2005- hak przerzutki

Data: 2009-05-25 12:31:43
Autor: Paweł Olaszek
unibike viper 2005- hak przerzutki
Witam,

ukrychnąłem hak od deore w ramie vipera z 2005r. Czy ktoś z Was wie może czy ten hak "ewoluował", czy wciąż jest ten sam? W pobliskim sklepie mają ten współczesny i nie wiedzą czy to ten sam co w ramie z przed czterech lat, a ja niestety złamany tak dobrze schowałem, że go nie mogę znaleźć.  Obecnie wygląda on tak: http://www.unibike.pl/sklep/product_info.php?products_id=1001

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2009-05-25 04:20:09
Autor: Saurus
unibike viper 2005- hak przerzutki
Z tego co pamiętam to w Expedition z 2007 (bliźniaczy model) był
identyczny. Nie mam już tego roweru więc nie mogę zerknąć.

unibike viper 2005- hak przerzutki