unibike viper - zmiana korby kasety i łańcuch a

Data: 2009-07-15 23:24:22
Autor: kornik
unibike viper - zmiana korby kasety i łańcuch a
Tak sie zastanawiam czy te elementy bedą odpowiednie dla mojego roweru "unibike viper", bo niestety pod górę już muszę pchać rower bo nie idzie jechać ;) tak przepuszcza :(

Korba:
http://www.rowery-gemma.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=738
NIby zonaczenie takie samo jak w specyfikacji roweru "FC-M411" ale zebatki z mniejsza iloscia zębów niż w orginale.

Łancuch (x3)
http://www.rowery-gemma.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=199

Kaseta:
http://www.rowery-gemma.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=210

Razem 200zł
Gdzieś da sie to wszystko kupić taniej ?
Czy muszę wymieniać mechanizm tylnej przerzutki ?

Data: 2009-07-16 18:20:57
Autor: Artur
unibike viper - zmiana korby kasety i łańcucha
środa, 15 lip, kornik:
Tak sie zastanawiam czy te elementy bedą odpowiednie dla mojego roweru "unibike viper", bo niestety pod górę już muszę pchać rower bo nie idzie jechać ;) tak przepuszcza :(

Korba:

Jesteś pewny, że korba do wymiany? Raczej przepuszcza tylko kaseta + łańcuch.
Alivio ma stalowe zębatki, przeżywają kilka kaset. No i możesz wymienić same
zębatki. W sumie to dużo taniej nie wychodzi (komplet zębatek droższy od całej
nowej korby).

http://www.rowery-gemma.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=738
NIby zonaczenie takie samo jak w specyfikacji roweru "FC-M411" ale zebatki z mniejsza iloscia zębów niż w orginale.

Będzie działąc, tyle że będziesz miał miększe przełożenia.
Ale korba jest na octalink a w Viperze (przynamniej 2007) jest suport na
kwadrat.

Łancuch (x3)

Ee tam, ja tam na jednej kasecie + łańcuchu jeżdżę co najmniej 5kkm.

http://www.rowery-gemma.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=199
Kaseta:
http://www.rowery-gemma.pl/index.php?main_page=product_info&products_id=210

Osobiście mam b. dobre doświadczenia z HG50. Możliwe, że te niższe grupy się
prawie nie różnią.

Razem 200zł
Gdzieś da sie to wszystko kupić taniej ?
Czy muszę wymieniać mechanizm tylnej przerzutki ?

Ew. kółka, ale jeżeli to pierwsza zmiana napędu, to nie sądżę.

unibike viper - zmiana korby kasety i łańcuch a