unijny bat na zbyt szybkich kierowców

Data: 2013-11-24 20:49:20
Autor: m4rkiz
unijny bat na zbyt szybkich kierowców
"z" <z@z.pl> wrote in message news:52926206$0$2184$65785112news.neostrada.pl...
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,ISA-unijny-bat-na-zbyt-szybkich-kierowcow,wi
d,16183027,wiadomosc.html
http://tiny.pl/qrt62
Wiem, że bicie piany, że to odległa przyszło¶ć...
Ale kierunek jest już jasno wytyczony. Pomy¶lcie przy urnie wyborczej w jakim ¶wiecie będ± żyły Wasze dzieci skoro Was nie załapie to dobrodziejstwo.

ciekawe od jakiego momentu okaze sie ze ilosc bajerow pomagajacych prowadzic
samochod zwieksza ilosc wypadkow

i nie mam tu na mysli sprzetu RTV tylko braku koncentracji na jezdzie skoro
"nic sie nie dzieje" - to mozna makijaz srobic i gazetke poczytac...

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-11-25 10:04:28
Autor: masti
unijny bat na zbyt szybkich kierowców
Dnia pięknego Sun, 24 Nov 2013 20:49:20 +0000 osobnik zwany m4rkiz
napisał:

"z" <z@z.pl> wrote in message
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,ISA-unijny-bat-na-zbyt-szybkich-
kierowcow,wi
d,16183027,wiadomosc.html
http://tiny.pl/qrt62
Wiem, że bicie piany, że to odległa przyszłość... Ale kierunek jest już
jasno wytyczony. Pomyślcie przy urnie wyborczej w jakim świecie będą
[...]

moim zdaniem już się okazało. Przynajmniej w zakresie mam ABS, ESP, i pierdyliard innych superbezpiecznych systemów to jestem nieśmiertelny.

mst <at> gazeta <.> pl

unijny bat na zbyt szybkich kierowców