unijny socjalizm kosztuje coraz wiecej

Data: 2010-06-12 06:20:11
Autor: teddie
unijny socjalizm kosztuje coraz wiecej
Data: 2010-06-12 08:13:00
Autor: 'he®sk'
unijny socjalizm kosztuje coraz wiecej
On Sat, 12 Jun 2010 06:20:11 +0200, teddie <teddie_tdi@o2.pl> wrote:

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Takze-UE-szykuje-nam-drozsza-benzyne,wid,12357248,wiadomosc.html

 pozostaje liczyc tylko, ze zamieni tez uposazenia na 1 zl = 1 euro.

--

 HeSk

Data: 2010-06-12 10:42:27
Autor: teddie
unijny socjalizm kosztuje coraz wiecej
On Sat, 12 Jun 2010 08:13:00 +0200, 'he®sk' <€bigbrednie@interia.pl>
wrote:

[...]

Od czasu Wielkiej Smuty i Bronisława Samozwańca, który oddał enbepa
wiadomo komu za poparcie w drugiej turze jakos przestalem wierzyc w
takie cuda ...

Data: 2010-06-12 13:29:27
Autor: 'he®sk'

wrote:

> [...]

Od czasu Wielkiej Smuty i Bronisława Samozwańca, który oddał enbepa
wiadomo komu za poparcie w drugiej turze jakos przestalem wierzyc w

 Oooo, ty tez uzywasz Forte Agenta ? To jest juz wersja 6.0?
  Ja mam stara wersje kupiona jeszcze za woda lata temu.

 Wracajac do tematu:

 - bronek nie jest samozwancem, tak stanowi konstytucja
 - jakos ci nie przeszkadza sojusz pis z sld w tvp
 - o glosach na tego czy innego zadecyduja wyborcy,    a nie napieralski czy tusk
 --

 HeSk

unijny socjalizm kosztuje coraz wiecej