unikanie płacenia oc

Data: 2014-08-11 21:59:11
Autor: Hinek
unikanie płacenia oc
Użytkownik "PiteR"  napisał

 Musi kupić na siebie,
 więc musi zarejestrować auto.

Bez problemu ubezpieczysz na siebie nieprzerejestrowane auto.

--
Hinek

Data: 2014-08-11 22:12:47
Autor: PiteR
unikanie płacenia oc
na  ** p.m.s **  Hinek pisze tak:

Bez problemu ubezpieczysz na siebie nieprzerejestrowane auto.

W jaki sposób? Bo się uda czy legalnie?

--
    Piter

Data: 2014-08-11 22:23:43
Autor: Baczek
unikanie płacenia oc
W dniu 2014-08-11 22:12, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Hinek pisze tak:

Bez problemu ubezpieczysz na siebie nieprzerejestrowane auto.

W jaki sposób? Bo się uda czy legalnie?

Idziesz do TU z umową kupna/sprzedaży auta  i wykupujesz polise OC, na pojazd zakupiony, ale juz z twoimi danymi osobowymi.
Przerabiane parokrotnie.
Policja się nie czepiała (dwie kontrole)

Data: 2014-08-11 22:32:23
Autor: P.B.
unikanie płacenia oc
Dnia Mon, 11 Aug 2014 22:12:47 +0200, PiteR napisał(a):

na  ** p.m.s **  Hinek pisze tak:

Bez problemu ubezpieczysz na siebie nieprzerejestrowane auto.

W jaki sposób? Bo się uda czy legalnie?

Normalnie - idziesz i ubezpieczasz. Ja teraz tak mam: w połowie lipca
kupiłem samochód, któremu tydzień po zakupie kończyło się OC, więc
poszedłem i w pięć minut u brokera zrobiłem OC, AC, asistance i szyby. Jak
kiedyś go przerejestruję, to pofatyguję się do brokera jeszcze raz, żeby
wpisał mi na marginesie polisy i potwierdzenia nowy numer rejestracyjny.

Za to słyszałem plotkę, że nie można przerejestrować auta przed
ubezpieczeniem - to też jest kompletna bzdura. Poprzednie jak
przerejestrowywałem, to pani w WK zwróciła mi uwagę, że mam polisę OC
poprzedniego właściciela. Skomentowałem to krótkim "acha..." - pani zajęła
się swoją pracą i nie zmusiła mnie do zapytania czy ma z tym jakiś problem.
Jeździłem na tej polisie jeszcze pół roku - była ważna, szkoda było
zmarnować.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-08-12 07:22:04
Autor: WOJO
unikanie płacenia oc
Jeździłem na tej polisie jeszcze pół roku - była ważna, szkoda było
zmarnować.
A jesteś pewien, że była ważna?
Może poprzedni właściciel wystąpił do ubezpieczyciela o przeliczenie i zwrot nadpłaconej składki?
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-08-12 07:52:24
Autor: P.B.
unikanie płacenia oc
Dnia Tue, 12 Aug 2014 07:22:04 +0200, WOJO napisał(a):

[...]

Może i wystąpił. Co to ma do rzeczy? Mi przekazał (bo musiał) ważną niemal
rok polisę OC - nie ma możliwości, żeby ją w jakiś magiczny sposób
unieważnił: sprzedał samochód i nie może rządzić jego polisą OC.
Nieopłacenie kolejnej raty składki, czy próba wypowiedzenia polisy przez
byłego właściciela nie mogą w żaden sposób unieważnić przypisanej do
samochodu polisy OC. Kiedyś taka umowa OC sama przedłużała się w
nieskończoność - póki nowy właściciel jej nie wypowiedział, teraz polisa
kończy swój żywot z upływem terminu na jaki została zawarta. Mnóstwo ludzi
pierwszego dnia po zakupie leci przerejestrować samochód i wykupić OC -
jeżeli widok własnego nazwiska w papierach jakoś poprawia im samoocenę, to
proszę bardzo, ale sensu w tym żadnego nie ma.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nowe-zasady-OC-dla-kierowcow-Sprawdz-swoje-obowiazki-2755711.html --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-08-12 20:57:22
Autor: PiteR
unikanie płacenia oc
na  ** p.m.s **  P.B. pisze tak:

[...]

ok, to jeszcze oświećcie mnie co daje niehandlarzowi nieprzejestrowanie  samochodu?

Bo np można być otrąbionym za kogoś (siemaa Zdzichu, stary dyngolu) o sory to nie Zdzichu, można mieć porysowany lakier gwoździem (ty Genek pacz to Audi tego ch. w. d. j. Rycha co nie załatwił mi pracy w rajchu)

--
    Piter

Data: 2014-08-12 21:37:02
Autor: Cavallino
unikanie płacenia oc

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA387D52D5BC65elektronik@localhost.net...
na  ** p.m.s **  P.B. pisze tak:

[...]

A pakiecie dodaje do tego umowę na Ciebie, a nie na siebie, więc nie płaci podatków od swojego zarobku.

Data: 2014-08-12 22:04:10
Autor: PiteR
unikanie płacenia oc
na  ** p.m.s **  Cavallino pisze tak:

A pakiecie dodaje do tego umowę na Ciebie, a nie na siebie, więc
nie płaci podatków od swojego zarobku.

a po polsku?

--
    Piter

Data: 2014-08-12 22:35:34
Autor: Cavallino
unikanie płacenia oc

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA387E080A5D35elektronik@localhost.net...
na  ** p.m.s **  Cavallino pisze tak:

A w pakiecie dodaje do tego umowę na Ciebie, a nie na siebie, więc
nie płaci podatków od swojego zarobku.

a po polsku?

Które słowo jest dla Ciebie niezrozumiałe?

Data: 2014-08-12 22:46:54
Autor: PiteR
unikanie płacenia oc
na  ** p.m.s **  Cavallino pisze tak:

Które słowo jest dla Ciebie niezrozumiałe?

Nie leć w chuja i nie poprawiaj cytatów cfaniaczku.

Jeszcze raz Co daje niehandlarzowi nieprzejestrowanie samochodu?
Kto i do czego dodaje w pakiecie?

--
    Piter

Data: 2014-08-13 20:12:32
Autor: Cavallino
unikanie płacenia oc

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA387E7BF66AE3elektronik@localhost.net...
na  ** p.m.s **  Cavallino pisze tak:

Które słowo jest dla Ciebie niezrozumiałe?

Nie leć w chuja i nie poprawiaj cytatów cfaniaczku.

Tym tonem to sobie możesz z kolegami spod budki z piwem rozmawiać kmiotku.
Jeśli chcesz twierdzić że połknięcie jednego "w" uniemożliwił Ci zrozumienie prostego tekstu, to również im musisz takie bajki opowiadać.

Jeszcze raz

Co daje niehandlarzowi nieprzejestrowanie samochodu?
Kto i do czego dodaje w pakiecie?

No a o kim była mowa jak nie o handlarzu?
Czytaj źródłowy tekst tak długo aż zrozumiesz - opłaci się.

Data: 2014-08-12 22:44:10
Autor: Hinek
unikanie płacenia oc
Użytkownik "PiteR"  napisał

ok, to jeszcze oświećcie mnie co daje niehandlarzowi nieprzejestrowanie
samochodu?

A po co mam płacić prawie 200 zł za nowe tablice, dowód, zrywać
naklejkę i stać w kolejkach???

--
Hinek

Data: 2014-08-12 22:49:18
Autor: PiteR
unikanie płacenia oc
na  ** p.m.s **  Hinek pisze tak:

A po co mam płacić prawie 200 zł za nowe tablice, dowód, zrywać
naklejkę i stać w kolejkach???

ok rozumiem, dzięki

--
    Piter

Data: 2014-08-18 06:58:20
Autor: dddddddd
unikanie płacenia oc
W dniu 2014-08-12 22:49, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Hinek pisze tak:

A po co mam płacić prawie 200 zł za nowe tablice, dowód, zrywać
naklejkę i stać w kolejkach???

ok rozumiem, dzięki

mnie zniechęcił właśnie cały dzień stracony w urzędzie, 260zł wydane (bo miałem tylko świstek 'karta pojazdu - zgubiona') to tylko kolejny dodatek. Od tamtego czasu nie przerejestrowuję aut.

Łukasz

unikanie płacenia oc