uniwersytet podlaski / siedlce

Data: 2017-07-09 19:48:13
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČóŹ!/Ä
uniwersytet podlaski / siedlce
czuję się w obowi±zku:

mamy pierwszego lidera nowej wolnej europy - to "pieniek"

jest też wytyczna - sukces odnios± ci co cały wysiłek włoż± w naukę języka obcego

nic dodać, nic uj±c - AMEN!

Data: 2017-07-09 21:17:31
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČóŹ!/Ä
uniwersytet podlaski / siedlce
o jej jej... to ten pedzio wtłacza euro ideały na grupę?

Data: 2017-07-10 18:26:43
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČóŹ!/Ä
uniwersytet podlaski / siedlce
uwaga wypróżnienie: liders ogłosił, że zostawia mnie samego na pożarcie popis euro liderom, cały intelekt mnie olał... ojej, straszne...

Data: 2017-07-10 19:49:30
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČóŹ!/Ä
uniwersytet podlaski / siedlce
jest potwierdzenie, to może grupowiczów zaciekawić - kc-ue nagrodziło lidera skrajnie niewyobrażalnym grantem... grantem za zakpienie sobie z grupowiczów - bo przewidział te bezmózgie ataki na popis/eu i zabłaĽnił frajerstwo zawczasu...

uniwersytet podlaski / siedlce