|
Data: 2009-03-09 10:01:04 |
Autor: Osadnik |
upadek sklepu a zakupy na raty |
zwierz internetowy pisze:
Upadł sklep komputerowy, sam nie jestem w takiej sytuacji, ale ciekawi mnie co z ludźmi którzy kupili sprzęt na raty, komu teraz będą je spłacać? A może będą mieli sprzęt za półdarmo?
Mam pytanie poboczne bo chodzi nam pewnie o ten sam sklep.
Miałem u nich zostawiony na naprawie gwarancyjnej dysk twardy. Dysk nie został jeszcze wymieniony i chcą mi go zwrócić. Niby wszystko ok tylko gdzie w takim razie dochodzić swojej naprawy gwarancyjnej? u dystrybutora?
|
|
|
Data: 2009-03-09 09:58:57 |
Autor: Liwiusz |
upadek sklepu a zakupy na raty |
Osadnik pisze:
zwierz internetowy pisze:
Upadł sklep komputerowy, sam nie jestem w takiej sytuacji, ale ciekawi mnie co z ludźmi którzy kupili sprzęt na raty, komu teraz będą je spłacać? A może będą mieli sprzęt za półdarmo?
Mam pytanie poboczne bo chodzi nam pewnie o ten sam sklep.
Miałem u nich zostawiony na naprawie gwarancyjnej dysk twardy. Dysk nie został jeszcze wymieniony i chcą mi go zwrócić. Niby wszystko ok tylko gdzie w takim razie dochodzić swojej naprawy gwarancyjnej? u dystrybutora?
U podmiotu, który udzielił gwarancji, sprawdź w karcie gwarancyjnej.
--
Liwiusz
|
|
|
Data: 2009-03-09 12:44:30 |
Autor: Osadnik |
upadek sklepu a zakupy na raty |
Liwiusz pisze:
Osadnik pisze:
zwierz internetowy pisze:
Upadł sklep komputerowy, sam nie jestem w takiej sytuacji, ale ciekawi mnie co z ludźmi którzy kupili sprzęt na raty, komu teraz będą je spłacać? A może będą mieli sprzęt za półdarmo?
Mam pytanie poboczne bo chodzi nam pewnie o ten sam sklep.
Miałem u nich zostawiony na naprawie gwarancyjnej dysk twardy. Dysk nie został jeszcze wymieniony i chcą mi go zwrócić. Niby wszystko ok tylko gdzie w takim razie dochodzić swojej naprawy gwarancyjnej? u dystrybutora?
U podmiotu, który udzielił gwarancji, sprawdź w karcie gwarancyjnej.
jest to serwis upadłego sklepu.
|
|
|
Data: 2009-03-09 12:41:16 |
Autor: Liwiusz |
upadek sklepu a zakupy na raty |
Osadnik pisze:
Liwiusz pisze:
Osadnik pisze:
zwierz internetowy pisze:
Upadł sklep komputerowy, sam nie jestem w takiej sytuacji, ale ciekawi mnie co z ludźmi którzy kupili sprzęt na raty, komu teraz będą je spłacać? A może będą mieli sprzęt za półdarmo?
Mam pytanie poboczne bo chodzi nam pewnie o ten sam sklep.
Miałem u nich zostawiony na naprawie gwarancyjnej dysk twardy. Dysk nie został jeszcze wymieniony i chcą mi go zwrócić. Niby wszystko ok tylko gdzie w takim razie dochodzić swojej naprawy gwarancyjnej? u dystrybutora?
U podmiotu, który udzielił gwarancji, sprawdź w karcie gwarancyjnej.
jest to serwis upadłego sklepu.
Zatem tylko on jest zobowiązany do naprawy.
Można co prawda prosić o naprawę np. dystrybutora, producenta itp., niemniej jednak nie są oni zobowiązani do takiej pomocy.
--
Liwiusz
|
|