upał - ciuchy

Data: 2010-07-13 21:02:07
Autor: Ern
upał - ciuchy
Koszulka z krótkim lub długim rękawem (zależy ile stopni jest rano) + zbroja na siateczce + spodnie Motto. Buty i rękawice już normalnie.
I taki komplet daje radę - najgorzej to jednak przychodzi stanie na światłach

Data: 2010-07-13 14:41:41
Autor: ditron
upał - ciuchy
u mnie ewidentnie sprawdza sie koszulka termoaktywna,
poza tym spodnie - typu letniego z wentylacją,
kurtka letnia z wentylacją,
buty te same co w "sezonie"
rekawiczki zostawiam w domu,
kominiarka na traske bo w miescie to juz lepiej bez...
ale ja od niedzieli nie patrze na moto - sila wyzsza choc pewnie
jakbym mogl to w takim upale bym sie i tak nie zmusił do jazdy.
....bo to nie sezon jest

Data: 2010-07-14 07:03:02
Autor: blur
upał - ciuchy
Użytkownik "ditron" <tomistrz@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:df82f87a-0597-491b-831f-7c8bfb96d19f@q12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Wsiadasz i jedziesz, jechałem z żoną w tym największym upale
70km w jedną stronę na kozie i było całkiem przyemnie,
ja ubieram T-shirt, zbroja utiki na siatce a jak idzie wytrzymać to
kurtkę bawełnianą z Reportera , mocno upięta co by się zbroja nie
przestawiła, buty enduro, skarpety termoaktywne
ochraniacze na kolana i bojówki bawełniane z kompletu do kurtki,
Jedynie pod ochraniaczami kolan mam mokro.

pozdro
blur

upał - ciuchy