upc, aster, vectra

Data: 2010-09-14 08:15:21
Autor: crawshank
upc, aster, vectra
mam pytanko czy w ofercie kablowek upc, aster, vectra wystepuje jeszcze obok sygnalu cyfrowego sygnal analogowy ?

Data: 2010-09-14 08:29:51
Autor: Arek.
upc, aster, vectra
mam pytanko czy w ofercie kablowek upc, aster, vectra wystepuje jeszcze obok sygnalu cyfrowego sygnal analogowy ?

w UPC tak

Arek.

Data: 2010-09-14 13:41:33
Autor: mulczas
upc, aster, vectra

Użytkownik "Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomości news:i6n4p0$17l6$1news2.ipartners.pl...

w UPC tak

Tylko kanalow coraz mniej. Zabieraja kolejne jak chca zrobic miejsce pod kolejne cyfrowe.

Data: 2010-09-14 19:10:10
Autor: Al Kwasone
upc, aster, vectra
mulczas napisał(a):
Tylko kanalow coraz mniej. Zabieraja kolejne jak chca zrobic miejsce pod kolejne cyfrowe.

Nieprawda. Zabierają by zniechęcić do analogowej. Ceny tv cyfrowej są niższe...
AK

Data: 2010-09-15 21:22:47
Autor: Wampir Energetyczny
upc, aster, vectra
W dniu 14-09-2010 19:10, Al Kwasone pisze:
mulczas napisał(a):
[...]

a to ciekawe. 59 za analog i 69 za cyfrowa. od razu mowie, ze mnie pakiety nie interesuja.

Data: 2010-09-14 08:33:13
Autor: rageofhonor
upc, aster, vectra

Użytkownik "crawshank" <crawshank@o2.pl> napisał w wiadomości news:i6n3tp$5v8$1node1.news.atman.pl...
mam pytanko czy w ofercie kablowek upc, aster, vectra wystepuje jeszcze obok sygnalu cyfrowego sygnal analogowy ?

Ja mam Aster w Krakowie i jest cyfra i analog lub sam analog. Przy cyfrze ma się też analog. W telewizji cyfrowej brakuje jeszcze kilku kanalów z oferty analogowej ok 4 kanałów. Cyfra leci po kablu SCART a analog tak jak dawniej o kablu antenowym. Tuner SD ma 3 wyjścia jedno antenowe i 2 wyjścia SCART

Data: 2010-09-14 13:08:13
Autor: adresss
upc, aster, vectra
On Tue, 14 Sep 2010 08:33:13 +0200, "rageofhonor" <wein@wp.pl> wrote:

[...]

a moze tak (Aster):

aby miec cyfre, musisz placic haracz za pelen pakiet programow
analogowych. Nie wystepuje taka mozliwosc, aby np. zwiac pakiet
cyfrowy i nie miec analogu. Po co, aby np. miec lepsza jakosc i moc
korzystac np. z nagrywania na hdd (dekodery z hdd). Ja bym chetnie sie
przelaczyl na cyfre, ale zeby ogladac to we wbudowanym w TV tunerze
lub bym sobie kupil swoj wlasny. Pakiet mini (cyfrowy) powinien leciec jako FTA i najlepiej w dvb-t.

--
ThinkXtra

Data: 2010-09-14 13:09:49
Autor: adresss
upc, aster, vectra
On Tue, 14 Sep 2010 08:33:13 +0200, "rageofhonor" <wein@wp.pl> wrote:

Cyfra leci po kablu SCART a analog tak jak dawniej o kablu antenowym.

to tak niezbyt poprawnie napisales. Sygnal tv analogowy i cyfrowy do
twojego domu dolatuje zawsze kablem antenowym (koncentrycznym)

--
ThinkXtra

Data: 2010-09-15 00:50:26
Autor: rageofhonor
upc, aster, vectra

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:6tlu865n7bmgnpauakbisub0huk3ec0hc64ax.com...
[...]

Na pierwszy rzut oka wydaje sie nie poprawnie jednak to oczywiste ze kabel koncentryczny ze sciany podlaczamy do tunera a z tunera wychodzi koncentryk i scart. Wlasnie na tym koncentryku z tunera jest analog a na kablu SCART z tunera jest cyfra. Chyba nikt nie mysli ze ze sciany wychodzi kabel SCART. Opisalem tutaj okablowanie które juz wychodzi z tunera a nie ze sciany.

Data: 2010-09-15 08:22:17
Autor: MaW
upc, aster, vectra

Uzytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisal w wiadomosci news:4c8ffc27$0$20997$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nadal niedokladnie - oprócz SCART z dekodera wychodzi tez HDMI - i dopiero to polaczenie ma sens
MaW

Data: 2010-09-15 11:02:23
Autor: rageofhonor
upc, aster, vectra

Uzytkownik "MaW" <mariusz.wolek@poczta.onet.nospam.pl> napisal w wiadomosci news:i6pomq$8cq$1news.onet.pl...
Nadal niedokladnie - oprócz SCART z dekodera wychodzi tez HDMI - i dopiero to polaczenie ma sens

Dekoder DVi 1000 nie posiada wyjscia HDMI. Przczytaj jeszcze raz moje posty caly czas pisze o tunerze (dekoderze) SD a nie HD

http://www.aster.pl/files//wwa/pliki/instrukcje/instrukcja_instalacja_dekodera_DVi1000.pdf
http://www.aster.pl/files//wwa/pliki/instrukcje/Instrukcja_Moto_DVi1000.pdf

Moze dekoder HD posiada HDMI. Ten który ja mam czegos takiego nie posiada. Nie znalazlem instrukcji podlaczenia dekodera HD na stronie Aster.

Data: 2010-09-15 10:50:43
Autor: komar
upc, aster, vectra
W dniu 2010-09-15 00:50, rageofhonor pisze:

[...]

mysli ze ze sciany wychodzi kabel SCART. Opisalem tutaj okablowanie ktĂłre juz wychodzi z
tunera a nie ze sciany.

kabel koncentryczny zawiera sygnał zarówno analogowy jak i cyfrowy i nie obchodzi "go" do czego jest podłączony i w jaki sposób go oglądasz. Używasz zewnętrznego tunera cyfrowego i łaczysz go przez EURO do TV - ok, możesz tak samo zrobić z zewnętrznym tunerem analogowym, można (ale "niedasie" w polskich sieciach CATV) użyc wbudowanego w TV tunera cyfrowego DVB-C itd.
Pisząc, że po SCART masz sygnał cyfrowy mijasz się z prawdą bo to złącze przesyła jedynie sygnał analogowy, w twoim przypadku nadawany przez tuner, który dekoduje sygnał cyfrowy i zamienia na analogowy.

Data: 2010-09-15 11:16:48
Autor: rageofhonor
upc, aster, vectra

Użytkownik "komar" <komar@125.cc> napisał w wiadomości news:i6q1hf$alq$1inews.gazeta.pl...

Pisząc, że po SCART masz sygnał cyfrowy mijasz się z prawdą bo to złącze przesyła jedynie sygnał analogowy, w twoim przypadku nadawany przez tuner, który dekoduje sygnał cyfrowy i zamienia na analogowy.

Tu miałem na mysli że oferta cyfrowa w Aster jest tylko dostępna po kablu SCART bo koncentryk który też wychodzi z tunera od ASTER daje tylko te kanały które są normalnie dostępne bez dekodera. Dopiero po podłączeniu kabla SCART wychodzącego z dekodera Aster do któregoś wejścia AV w TV lub VCR daje na kanale AV dostęp do oferty cyfrowej i ustawień tunera.

Data: 2010-09-15 14:04:01
Autor: Robert_J
upc, aster, vectra
moĹźna (ale "niedasie" w polskich sieciach CATV) uĹźyc wbudowanego w TV tunera cyfrowego DVB-C itd.

A kodowanie?

Data: 2010-09-20 11:46:31
Autor: komar
upc, aster, vectra
W dniu 2010-09-15 14:04, Robert_J pisze:
moĹźna (ale "niedasie" w polskich sieciach CATV) uĹźyc wbudowanego w TV tunera cyfrowego
DVB-C itd.

A kodowanie?

chyba wszystkie nowe TV z tunerem DVB-C mają gniazdo PCIMCIA

Data: 2010-09-14 09:24:52
Autor: Robert_J
upc, aster, vectra
mam pytanko czy w ofercie kablowek upc, aster, vectra wystepuje jeszcze obok sygnalu cyfrowego sygnal analogowy ?

A dlaczego miałby nie występować? Uważasz że odbiorniki DVB są tak powszechne jak mówią to reklamy i pseudoobiektywne media? ;-)) Zdecydowana większość ludzi ma wciąż analogowe odbiorniki w domach i tak naprawdę zainteresowanie DTV jest niewielkie. Sądzę że prędko to się nie zmieni, nie oceniaj zainteresowania DTV czytając tę grupę. Tutaj piszą ludzie ciekawi tematu, nie jest to reprezentatywna grupa odbiorców.

Data: 2010-09-15 10:57:47
Autor: adresss
upc, aster, vectra
On Tue, 14 Sep 2010 09:24:52 +0200, "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl>
wrote:

Sądzę że prędko to się nie zmieni, nie oceniaj zainteresowania DTV czytając tę grupę. Tutaj piszą ludzie ciekawi tematu, nie jest to reprezentatywna grupa odbiorców.

bo zbyt komplikuja temat i zbyt duz chca za sygnal cyfrowy.
Wystarczyloby, aby pozwolili ludziom samym kupowac sobie tunery dvb-c
i podstawowa oferta bylaby na zasadzie masz kablowke, masz tuner to
mozesz ogladac (bez karty). Karta bylaby potrzebna do kanalow premium.

Wg mnie najlepszym dla ludzi rozwiazaniem byloby, aby sygnal w kablu
byl w standardzie dvb-t, bo obecnie wszystkie tv kupowane w sklepie
takie tuner juz maja wbudowane (i ew. nawet CI pod CAM maja).

--
ThinkXtra

Data: 2010-09-15 14:02:47
Autor: Robert_J
upc, aster, vectra
Wg mnie najlepszym dla ludzi rozwiazaniem byloby, aby sygnal w kablu
byl w standardzie dvb-t, bo obecnie wszystkie tv kupowane w sklepie
takie tuner juz maja wbudowane (i ew. nawet CI pod CAM maja).

Owszem, to wykonalne, ale tylko w największych sieciach. A takich w Polsce jest kilka. Małe sieci nie są w stanie udźwignąć kosztów sprzętu do retransmisji DVB. Na dodatek prawie każdy nadawca pobiera dodatkową, dużo większą opłatę za puszczenie swojego programu w wersji cyfrowej.

upc, aster, vectra