upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny

Data: 2010-02-16 14:04:19
Autor: KK
upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny
Od kilku miesiecy jakas laska ktorej nigdy nie widzialem na oczy meczy mnie telefonami i smsami (takze obrazliwymi)
Ciagle dzwoni z roznych numerow i gdy tel odbiera moja dziewczyna gada jej rozne rzeczy na moj temat.

Czy sa jakies srodki prawne aby skonczyc jej ta zabawe?

Data: 2010-02-16 06:26:26
Autor: SzalonyKapelusznik
On 16 Lut, 14:04, KK <nie_ma...@ila.com> wrote:
[...]

Jesli cie obraza to jak najbardziej. Jesli twojej dziewczynie podaje
nieprawdziwe informacje to tym bardziej.

Data: 2010-02-16 17:07:25
Autor: Papo Smurf
[...]

tak, jest sposób, zglaszasz na milicje nekanie telefoniczne, grozby, czy co tam (wczesniej dla pewnosci lepiej nagrac sobie przynajmniej jedna taka rozmowe jako dowut), milicja ja namierzy i ujawni i do sondu:O)

Data: 2010-02-16 14:00:16
Autor: Jacek_P
KK napisal:
[...]

Najprosciej: zmien numer telefonu.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-02-16 15:04:16
Autor: Andrzej Lawa
Jacek_P pisze:

Czy sa jakies srodki prawne aby skonczyc jej ta zabawe?

Najprosciej: zmien numer telefonu.

Genialna porada.

W okolicy grasuje gwałciciel? Co za problem - wyprowadź się!

Data: 2010-02-16 14:31:44
Autor: Jacek_P
Andrzej Lawa napisal:
Genialna porada.
W okolicy grasuje gwałciciel? Co za problem - wyprowadź się!

Pomysl chwile na spokojnie :)

Jakie koszty, i czasowe, i finansowe, bedzie musial poniesc
na ewentualna prawna batalia z porzucona kochanka, a jakie
w przypadku zmiany numeru. No i poza tym, w ktorym przypadku
szybciej uzyska efekt? Mysl pragmatycznie, a nie proceduralnie.

Dodatkowy hint: jestes w Polsce :D

A rozwazajac twoja manipulacje: gwalciciel vs. wyprowadzka,
koszty batalii prawno-policyjno-sadowej sa ZAZWYCZAJ nizsze
niz koszty przeprowadzki. Teraz juz rozumiesz, skad wziela
sie moja sugestia?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-02-16 15:36:10
Autor: Andrzej Lawa
Jacek_P pisze:

A rozwazajac twoja manipulacje: gwalciciel vs. wyprowadzka,
koszty batalii prawno-policyjno-sadowej sa ZAZWYCZAJ nizsze
niz koszty przeprowadzki. Teraz juz rozumiesz, skad wziela
sie moja sugestia?

Była to sugestia o tyle nieprzemyślana, że nie bierzesz pod uwagę, że
dla niektĂłrych zmiana numeru telefonu to wyĹźsze koszta, niĹź przeprowadzka.

Data: 2010-02-16 16:39:12
Autor: zkruk [Lodz]
Andrzej Lawa wrote:

Była to sugestia o tyle nieprzemyślana, że nie bierzesz pod uwagę, że
dla niektĂłrych zmiana numeru telefonu to wyĹźsze koszta, niĹź
przeprowadzka.

albo dla niektórych firm zmiana numeru nic nie da - bo po kilku dniach owa osoba znów się dowie jaki to numer telefonu...
czasy książki telefonicznej raz na 2-3 lata już się skończyły
dzis jest google i internet...

pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2010-02-16 14:08:00
Autor: Johnson
KK pisze:

Od kilku miesiecy jakas laska ktorej nigdy nie widzialem na oczy meczy mnie telefonami i smsami (takze obrazliwymi)

To co z zamkniętymi oczami się z nią spotykałeś ?

Czy sa jakies srodki prawne aby skonczyc jej ta zabawe?

Musisz troszkę poczekać, mają wprowadzić podobno karalność.
A poza tym:
http://www.google.pl/search?q=stalking

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2010-02-16 14:43:16
Autor: Piotr [trzykoty]
upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny
Użytkownik "KK" <nie_mam_m@ila.com> napisał
Czy sa jakies srodki prawne aby skonczyc jej ta zabawe?

Być może dziewucha popełnia wykroczenie-złośliwe niepokojenie.
W przypadku, gdy środkiem jest telefon jest mały problem, jeśli jej nie znasz.
Nie do końca jest jasne czy Policja ma prawo w przypadku wykroczenia zapoznać się rejestrem połączeń telefonicznych.
Interpretując wprost kpow to nie ma prawa, chociaż można też iść szerzej, zaglądnąć do Prawa Telekomunikacyjnego itp.
Wiem, że podobno w kilku tego typu sprawach prokurator zezwalał na dowód z rejetru połączeń, ale na jakiej podstawie to nie wiem (może z rozpędu...).

Data: 2010-02-16 15:46:42
Autor: Amir
> [...]
mnie telefonami i smsami (takze obrazliwymi)
Ciagle dzwoni z roznych numerow i gdy tel odbiera moja dziewczyna gada

Coś podobnego znajomy rozwiązał w ciekawy sposob:)

Zaprogramował połaczenie na ten nr telefonu
aby dzwonił co 1min, po 5 sekundach rozłaczął połaczenie.

męczywołek, dał sobie spokoj po 2 dniach :)

Data: 2010-02-16 18:41:23
Autor: KK
Amir pisze:
  > Coś podobnego znajomy rozwiązał w ciekawy sposob:)

Zaprogramował połaczenie na ten nr telefonu
aby dzwonił co 1min, po 5 sekundach rozłaczął połaczenie.

męczywołek, dał sobie spokoj po 2 dniach :)

Nie rozumiem? ;)
Zmiana nr malo tu da. Ta osoba potrafila zadzwonic nawet do mojej matki i wypytywac o mnie. A nr sama zdobyla...
Mam wlaczona blokade na nr z ktorych dzwoni, lecz ona co dzien potrafi dzwonic z innego wiec blokada na niewiele sie zdaje
Do tego umieszczala moje zdjecie na portalu spolecznosciowym podajac sie za mnie.
Mam tez kilka smsow gdzie pisala ze ktos umiescil moje fotki na nk, fotce, sympatii itp...

Data: 2010-02-16 21:13:56
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 16 Feb 2010, KK wrote:

Do tego umieszczala moje zdjecie na portalu spolecznosciowym podajac sie za mnie.

  Nie żebym się na tym znał, ale z uwagą do poprzednich postów: znakomicie
IMO polepsza to podstawę prawną działania policji.
  Podejrzenie o *przestępstwo* to "wyższa kategoria", niż o wykroczenie.
  Jeśli więc jest problem proceduralny, to w omawianym przypadku
chyba się rozwiązuje.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-02-17 19:39:53
Autor: KK
upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny
Zrobiłem przekierowanie wszystkich połączeń do burdelu :)
I tym sposobem mam spokój
Na szczęscie tego nr nikt nie zna i wcale go nie uzywam wiec nie szkoda...

upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny