upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny

Data: 2010-02-16 14:43:16
Autor: Piotr [trzykoty]
upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny
Użytkownik "KK" <nie_mam_m@ila.com> napisał
Czy sa jakies srodki prawne aby skonczyc jej ta zabawe?

Być może dziewucha popełnia wykroczenie-złośliwe niepokojenie.
W przypadku, gdy środkiem jest telefon jest mały problem, jeśli jej nie znasz.
Nie do końca jest jasne czy Policja ma prawo w przypadku wykroczenia zapoznać się rejestrem połączeń telefonicznych.
Interpretując wprost kpow to nie ma prawa, chociaż można też iść szerzej, zaglądnąć do Prawa Telekomunikacyjnego itp.
Wiem, że podobno w kilku tego typu sprawach prokurator zezwalał na dowód z rejetru połączeń, ale na jakiej podstawie to nie wiem (może z rozpędu...).

upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny