upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny

Data: 2010-02-16 06:26:26
Autor: SzalonyKapelusznik
upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny
On 16 Lut, 14:04, KK <nie_ma...@ila.com> wrote:
Od kilku miesiecy jakas laska ktorej nigdy nie widzialem na oczy meczy
mnie telefonami i smsami (takze obrazliwymi)
Ciagle dzwoni z roznych numerow i gdy tel odbiera moja dziewczyna gada
jej rozne rzeczy na moj temat.

Czy sa jakies srodki prawne aby skonczyc jej ta zabawe?

Jesli cie obraza to jak najbardziej. Jesli twojej dziewczynie podaje
nieprawdziwe informacje to tym bardziej.

Data: 2010-02-16 17:07:25
Autor: Papo Smurf
[...]

tak, jest sposób, zglaszasz na milicje nekanie telefoniczne, grozby, czy co tam (wczesniej dla pewnosci lepiej nagrac sobie przynajmniej jedna taka rozmowe jako dowut), milicja ja namierzy i ujawni i do sondu:O)

upierdliwe smsy od jakiejs nawiedzonej dziewczyny