upierdliwy sąsiad

Data: 2009-10-31 20:22:14
Autor: c_apitan
upierdliwy sąsiad

Użytkownik "markiz77" <abel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hc6k39$70d$1news.onet.pl...
witam
Sprawa jest taka: Bezdzietne małżeństwo, około 50letnie, mieszka pod nami.Od samego początku jak się wprowadziliśmy czyli od 5 lat, twierdzą że zakłócamy im spokój.
Dużo by o tym pisać, pisali donosy gdzie się tylko dało. Sprawa oparła się o spółdzielnię dzielnicowego i w końcu o sąd. W sądzie wygraliśmy i od tej pory przez parę miesięcy był spokój .
A teraz znowu donosy do spółdzielni a że a spółdzielni zarząd jest jakiś miętki to znowu nas tam wzywają (twierdzą że muszą) w celu wyjaśnienia sprawy.
Ogólnie pytanie jest takie, co można zrobić aby sąsiedzi nie szargali naszego dobrego imienia, że tak powiem górnolotnie :) A w spółdzielni?
Byliśmy tam wiele razy i trochę robi się to nudne.

pozdrawiam
Marcin

Witam!
Rada jest prosta. Ząb za ząb. Napisz na nich że po 22.00 kłócą się (np. o jakieś pieniądze
lub o to że pan "lokator" wypomina pani "lokatorce" niepłodność czy łajdactwo) wymyśl powód.
I tak kilka razy, zaproś kolegów żeby potwierdzili i pamiętaj od czasu do czasu
zgłoś do organu porządku publicznego np. policja (mają obowiązek przyjechać).
Tak mi się przypomniało jak moje dzieci były małe.
Efekt murowany (sprawdzone).

Pozdrawiam! __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4561 (20091031) __________

upierdliwy sąsiad