upierdliwy sąsiad

Data: 2011-06-24 13:59:30
Autor: wbk
upierdliwy sąsiad
tak przy okazji, wprowadził się koło mnie nowy sąsiad... jest nieco
wkurzający, zwozi na działkę drzewo i całymi dniami je piłuje (piłą
mechaniczną)... robi 1/2 dni przerwy czasami, ale 5 dni w tygodniu
piłuje... można coś na to poradzić?

masz 2 wyjścia:
-grzecznie się z nim dogadać
-kupić sobie dużą działkę tak aby odgłos piłowania nie przeszkadzał

Pomyśl o np mieszkaniu w bloku: ja mam tak że mieszkanie nad moją głową jest wynajmowane i co jakiś czas impreza na kilkanaście osób podczas której pozostaje mi tylko nie spać przez całą noc albo wybyć z mieszkania w inne miejsce co czynię :) żadne inne metody nie skutkowały

W temacie polecam:
http://uwaga.tvn.pl/49278,news,,podpalil_sie__bo_nikt_nie_chcial_mu_pomoc,reportaz.html

w takim pojebanym kraju żyjemy

upierdliwy sąsiad