upiorna moda na PayPass

Data: 2012-03-03 07:12:43
Autor: perian
upiorna moda na PayPass
In <news:4f51168b$1news.home.net.pl>, Andrzej Lawa wrote:

Swoją szosą wie ktoś, jak sprawdzić czy karta jest "widzialna" bez ryzykowania zapłaty? Znalazłem przebieg anteny i zwyczajnie przerwę ją dziurkaczem - teoretycznie powinno wyłączyć radiówkę...

Jest jeszcze inne wyjście. Skoro tyle podmiotów wciska zbliżeniówki to
dobrze. Wystarczy je trzymać razem i terminal przypadkiem nie dokona
transakcji, bo zagubi się w tłumie ;). --
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2012-03-03 08:19:26
Autor: wiatrak
upiorna moda na PayPass

Jest jeszcze inne wyjście. Skoro tyle podmiotów wciska zbliżeniówki to
dobrze. Wystarczy je trzymać razem i terminal przypadkiem nie dokona
transakcji, bo zagubi się w tłumie ;).

Gorzej jak udoskonalą i zaliczy transakcję na wszystkich :)

Data: 2012-03-03 10:17:48
Autor: Piotr Gałka
upiorna moda na PayPass

Użytkownik "perian" <perianWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:xac4esoa8zq.dlgperian.pl...
[...]

Ktoś wie w jakim standardzie pracują te wszystkie PayPass i podobne ?
Jeśli to mifare to nie wiem jak inne scalaki, ale czytnik oparty na CLRC632 nie ma żadnego problemu z komunikacją z dowolną z 4 kart mifare zetkniętych na styk. Przy 5 kartach czasem jednej z nich nie widzi.
P.G.

Data: 2012-03-03 10:30:14
Autor: spider
upiorna moda na PayPass
W dniu 2012-03-03 10:17, Piotr Gałka pisze:

[...]

Jeśli chodzi o klony Czarneckiego to są to karty Mifare, więc pewnie inne też.

Data: 2012-03-03 13:29:16
Autor: Rafał
upiorna moda na PayPass
Piotr Gałka <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał(a):
Ktoś wie w jakim standardzie pracują te wszystkie PayPass i podobne ?

Dostęp do interfejsu "bankowego" po 14443-4. Potrafią też emulować archaiczny
14443-A (mifare 1k). --

upiorna moda na PayPass