uporczywe "głuche" i anonimowe telefony

Data: 2009-09-11 18:33:25
Autor: robert1
uporczywe "głuche" i anonimowe telefony
Koleżanka skarży mi się, że ktoś ciągle wydzwania do niej, najczęściej
nic nie mówiąc, zawsze ukrywając nr telefonu.
Omijając szczegóły to wygląda na to, iż ktoś celowo, z rozmysłem,
perfidnie, konsekwentnie i wytrwale próbuje jej grać na nerwach.

Pytanie: czy ofiara takich poczynań jest całkowicie bezbronna, co może
uczynić aby zidentyfikować i ukarać sprawcę?
Czy operator w uzasadnionych przypadkach może abonentowi ujawnić
stosowne wpisy w bazie danych? Albo czy zgłoszenie tego na policję coś
da?

Nie wiem czy TPsa oferuje taką usługę, ale na centrali powinno być możliwe zablokowanie połączeń przychodzących od numerów z ukrytym CID.
Rzecz jasna, wtedy dodzwonią się tylko ci, których numer jest wyświetlany.

--

uporczywe "głuche" i anonimowe telefony