uporczywe "głuche" i anonimowe telefony

Data: 2009-09-11 19:03:02
Autor: zho
uporczywe "głuche" i anonimowe telefony

Użytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisał w wiadomości news:79e718bb-e91d-4555-9de8-786936ecbd89s39g2000yqj.googlegroups.com...
Koleżanka skarży mi się, że ktoś ciągle wydzwania do niej, najczęściej
nic nie mówiąc, zawsze ukrywając nr telefonu.
Omijając szczegóły to wygląda na to, iż ktoś celowo, z rozmysłem,
perfidnie, konsekwentnie i wytrwale próbuje jej grać na nerwach.

Pytanie: czy ofiara takich poczynań jest całkowicie bezbronna, co może
uczynić aby zidentyfikować i ukarać sprawcę?
Czy operator w uzasadnionych przypadkach może abonentowi ujawnić
stosowne wpisy w bazie danych? Albo czy zgłoszenie tego na policję coś
da?

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2009-09-11 19:31:07
Autor: Flo
zho pisze:

Dla central operatora nie ma czegos takiego jak zastrzezone numery i anonimowe polaczenia :)

I jeśli się nic nie zmieniło to codziennie o 20 wszystkie połączenia są archiwizowane (w tym flagowane jako zastrzeżone), więc mając nr tel nie ma problemu ustalić IMEI, a tu jest szansa, że użył w telefonie abonamentowej SIM i mamy ptaszka.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

uporczywe "głuche" i anonimowe telefony