uporczywe "głuche" i anonimowe telefony

Data: 2009-09-11 22:07:38
Autor: Papa Smerf
uporczywe "głuche" i anonimowe telefony
Órzytkownik "Alojzy Zakalec" napisał:
Koleżanka skarży mi się, że ktoś ciągle wydzwania do niej, najczęściej
nic nie mówiąc, zawsze ukrywając nr telefonu.
Omijając szczegóły to wygląda na to, iż ktoś celowo, z rozmysłem,
perfidnie, konsekwentnie i wytrwale próbuje jej grać na nerwach.
Pytanie: czy ofiara takich poczynań jest całkowicie bezbronna, co może
uczynić aby zidentyfikować i ukarać sprawcę?

pierwsza sprawa to uzyskanie numetu telefonu dzwoniącego od operatora (najlepiej cały biling numerów dzwoniących) a on ci tego nie ujawni bez polecenia policji, więc najpierw zgłaszasz sprawę na policję (nękanie, czy co tam) a oni te numery od operatora uzyskają, ale może się okazać że nikogo po tych numerach nie da się zidentyfikować i ewentualne namierzenie dalszego nękania też bez udziału policji się nie obędzie, pytanie tylko czy oni będą się chcieli w to bawić?:O)

Data: 2009-09-12 09:08:15
Autor: Alojzy Zakalec
uporczywe "głuche" i anonimowe telefony
On Sep 11, 10:07 pm, "Papa Smerf" <P...@zagurami.zalasami.trala.la>
wrote:
po tych numerach nie da się zidentyfikować i ewentualne namierzenie dalszego
nękania też bez udziału policji się nie obędzie, pytanie tylko czy oni będą
się chcieli w to bawić?:O)

Też mam wątpliwości, czy im się opłaca? W organach ścigania czy
wymiarze sprawiedliwości tez jest kwestia ekonomii. Gdyby chodziło o
VIPa to co innego, ale tu...

Data: 2010-10-31 11:17:53
Autor: AnSli
_uporczywe_"głuche"_i_anonimowe_telefony

Przecież można skorzystać z serwisu www.zastrzezony.pl

Data: 2010-10-31 13:13:17
Autor: Zbynek Ltd.
_uporczywe_"g
AnSli napisał(a) :
Przecież można skorzystać z serwisu www.zastrzezony.pl

email: zastrzezone@gmail.com
podany na stronie jest aktualny? ;-)

--
   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-10-31 14:08:22
Autor: AnSli
_uporczywe_"głuche"_i_anonimowe_telefony

Polecam stronę www.zastrzezony.pl

uporczywe "głuche" i anonimowe telefony