uposledzony umyslowo projektant w toshibie/microsofcie?

Data: 2012-07-08 00:05:13
Autor: Krystek
uposledzony umyslowo projektant w toshibie/microsofcie?
2012-07-05 23:16, K wysłał(a) wiadomość:
zanabyty nowy lap toshiby, w excelu pojawi sie nagle problem z tzw
zacietym przyciskiem ctrl.

<http://forums.toshiba.com/t5/Windows-7/Windows-thinking-Ctrl-key-is-stuck-on-Satellite-P750/m-p/261385/highlight/false#M9153>

Miałem to samo z touchpadem obsługiwanym przez sterownik Synaptics. Wyłączyłem w autostarcie ładowanie tego sterownika do touchpada. Teraz już nie mam tych denerwujących "gestów". Coś za coś: żeby przewijać strony WWW czy dokumenty Worda muszę kliknąć lewy klawisz myszy i kliknąć na pasku przewijania i przesuwać.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

uposledzony umyslowo projektant w toshibie/microsofcie?