upoważnienie a pełnomocnictwo - różnice

Data: 2010-10-13 13:49:15
Autor: matb
upoważnienie a pełnomocnictwo - różnice
Witam, nie jestem prawnikiem, wiem na podstwie własnych doświadczeń,
ze upoważnienie do jest jednorazowe, a pełnomocnictwo na określony
czas. Za pełnomocnictwo rzeczywiście wnosi się opłatę. Proszę poczekać
jeszcze na opinię kogoś bardziej kompetentnego. Pozdrawiam.

Data: 2010-10-13 16:51:01
Autor: witek
On 10/13/2010 3:49 PM, matb wrote:
[...]

a co z czyms takim?
upowazniam moja mame xyz do odbierania mojego dziecka z przedszkola.

jednorazowe czy nie?

:)

Data: 2010-10-14 06:09:51
Autor: ąćęłńóśźż
upoważnienie a pełnomocnictwo - różnice
To jest rozpuszczanie.

-- -- -

Data: 2010-10-14 09:59:53
Autor: Krzysztof
"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i959fo$mpk$1inews.gazeta.pl...

a co z czyms takim?
upowazniam moja mame xyz do odbierania mojego dziecka z przedszkola.
jednorazowe czy nie?

A żebyś wiedział, że dla niektórych jednorazowe. Przedszkole, do którego jakiś czas chodzili moi synowie uważało, że za każdym razem powinniśmy wystawiać nowe upoważnienia dla osób odbierających dzieci (czyli np. dla moich rodziców), bo oni je zabierają i wpinają do jakiejś dokumentacji i dlatego nie mogą być użyte po raz kolejny. No comment ;-)

K.

Data: 2010-10-14 03:22:53
Autor: witek
On 10/14/2010 2:59 AM, Krzysztof wrote:
[...]

  a to sie bardzo szybko załatwia jednym telefonem do kuratorium.
Ja w ten sposób prostowałem przedszkole, które po godzinie 8 nie wpuszczało spóźnialskich.

upoważnienie a pełnomocnictwo - różnice