[Oddam] uprz±¿ dajwrajta do p³yty (a w zasadzie jej szczatki)

Data: 2009-08-18 10:42:31
Autor: SiW
[Oddam] uprz±¿ dajwrajta do p³yty (a w zasadzie jej szczatki)
Ilo, Uprza¿ sciurana w te i z powrotem, bez pasa krocznego, D ringa piersiowego
i sztywnego bocznego. I klamry na brzuch.
Jak kto¶ chce moze sobie dostaæ.
Niepiszac gdzie ona (ta uprza¿) jest zak³adam, ¿e wszystcy wiedza ze ona w
Warszawie jest. Kontakt na emila to reklamacje ma³peczka yahoo kropeczka com
Odpowiadaj±c na pytanie: a komu na wuj taka wujnia z plesnia? odpowiadam - ¿eby
sie przekonaæ czy wolê tak± uprz±¿ z ma³ymi elastycznymi dringami i klamr±
rozpinaj±ca z jednej strony czy wolê kawa³ chamskiej DIRowskiej tasmy. Mi siê
ona bardzo do tego celu przyda³a. Jak ja sobie przymierzy³em na chwilê to mi tak
zosta³o na pare lat.

Dawno tutaj nie zagl±dalem i musze przyznac ze jestem w ciê¿kim szoku.
Ja pierdykam co za przedszkole! Normalnie jakie¶ dzieci neostrady sie tutaj
porobi³y. Tote¿ z góry trollom odpowiadam: "POSPIERDALAJ"

Z wyrazami szacunku
SiW

--

[Oddam] uprz±¿ dajwrajta do p³yty (a w zasadzie jej szczatki)