uprzedzenie dłuznika o zajęciu konta

Data: 2009-09-19 07:16:25
Autor:
uprzedzenie dłuznika o zajęciu konta
To są kpiny. Masz dłużnika, wytropiłeś, otrzymałeś cynk gdzie ma konto? Nie
ciesz się bo będzie miał czas na wycofanie z niego pieniędzy zanim zajmie je
bank. Przekonałem się o tym na własnej skórze. Otrzymałem odpis zajęcia na
kilka dni wcześniej zanim bank zajął mi konto. Zresztą tu też o tym piszą:

http://www.bank-lokata.edu.pl/konto.htm

A później sie mówi że 70% egzekucji komorniczych jest bezskutecznych. --

Data: 2009-09-19 09:54:06
Autor: Liwiusz
retpack@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

   Takie są przepisy - odpis zajęcia wysyła się również do dłużnika. Sprytny komornik (nie wiem czy są tacy) najpierw wyśle zajęcie do banku, a po dwóch dniach do dłużnika.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-19 09:59:39
Autor: Rafał Morawski

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h922n0$1db$1news.onet.pl...
[...]

Dokładnie i tak właśnie robią najpierw wysyłają do banku a za nim przyjdzie do Ciebie pieniędzy już nie ma na końcie.

Data: 2009-09-19 12:23:47
Autor:
uprzedzenie dłuznika o zajęciu konta

Dokładnie i tak właśnie robią najpierw wysyłają do banku a za nim przyjdzie do Ciebie pieniędzy już nie ma na końcie.

Otoż nie, przynajmniej nie. Nawet nie zadaja sobie trudu aby o tym pomyśleć.
Pisze na podstawie własnych doświadczeń jako dłużnika, z dwoma komornikami.
Mieszkam na śląsku a zajęcie rachunku szło do Łodzi do BRE Banku. Odpis miałem
kilka dni wczesniej zanim bank zajął konto. Zadzwoniłem do komornika i
powiedziałęm ze jak bym chciał to wycofałbym środki. Nie wiedział co
powiedziec, zatkało go.

Data: 2009-09-25 10:31:24
Autor: ..:: mAnDeLbRoT ::..
retpack@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:

kilka dni wczesniej zanim bank zajął konto. Zadzwoniłem do komornika i
powiedziałęm ze jak bym chciał to wycofałbym środki. Nie wiedział co
powiedziec, zatkało go.

No, no... Polski Madoff nam rośnie, a co najmniej drugi Bagsik :)

--
...:: mAnDeLbRoT ::..
mandelbrot zawijasek :) tlen kropka pl

Data: 2009-09-27 07:31:59
Autor:
..:: mAnDeLbRoT ::.. <mandelbrot@adres.w.stopce.pl> napisał(a):
> [...]

> powiedziec, zatkało go.

No, no... Polski Madoff nam rośnie, a co najmniej drugi Bagsik :)

No nie, pozwoliłem ściągnąć z mojego konta te pieniądze. Wcześniej nie
zapłaciłem bo potrzebowałem kasy i dlatego doszło do komornika. Pisze o tym
wszystkim aby wskazać poważną niedołężność prawa - procedur w tym zakresie na
szkodę wierzyciela z prawomocnym wyrokiem...

--

uprzedzenie dłuznika o zajęciu konta