uprzejmie donosze...

Data: 2013-12-06 23:21:32
Autor: PiteR
uprzejmie donosze...
na  ** p.m.s **  misiek pisze tak:

ze sezon zimowy uwazam za rozpoczety ...
zajebalem w tyl astry dzis ...0_o

fpisujcie miasta.

Dziś przy 5km/h oderzyłem w krawężnik idealnie bokiem. Nie pomógł ABS ani wciśnięcie sprzegła. Dyshonor, plama i kac.

Od początku dnia źle mi się jeżdziło. Być może przez zbyt mocno napompowane zimówki do 4 bar lub zbyt ciężki przód samochodu (4 osoby a tył pusty). Może trzeba było od rana przyjąć taktykę agresywnego dryftu :)

fpisujcie miasta

--
    Piter

Data: 2013-12-06 23:27:40
Autor: misiek
uprzejmie donosze...

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA28EED9ED70EEelektroniklocalhost.net...
na  ** p.m.s **  misiek pisze tak:

[...]

:)

no prawda - nie bez kozery w kuj pom totalne karambole pod zninem i na jakiejs obwodnicy totalne korki wlasnie przez wypadki...
zajebiste mikolajki.

uprzejmie donosze...