uprzejmie donosze...

Data: 2013-12-12 16:31:42
Autor: gzk
uprzejmie donosze...

zajebalem w tyl astry dzis ...0_o

Jesteś chyba pierwszą osobą, która przyznaje się na tej grupie
że w kogoś wjechała, na ogół piszą ci, w ktorych ktoś wjechał.
(co nie koniecznie musi być prawdą)

Data: 2013-12-12 17:15:12
Autor: sqlwiel
uprzejmie donosze...
W dniu 2013-12-12 16:31, gzk pisze:

zajebalem w tyl astry dzis ...0_o

Jesteś chyba pierwszą osobą, która przyznaje się na tej grupie
że w kogoś wjechała, na ogół piszą ci, w ktorych ktoś wjechał.
(co nie koniecznie musi być prawdą)

No to ja znowu zasunę przypowiastkę...
Dawno, dawno temu ('92 albo coś koło-tego) zasuwam sobie zimą Passatem kombi (on się nazywał "Variant") w mieście, ze znajomym. Chyba nawet na zimówkach na przodzie. Nie padało od tygodnia, więc zasadnicze drogi, nawet te osiedlowe, oczyszczone i suche. Skręcam z takiej suchej drogi w bardziej podrzędną w celu zaparkowania tamże, a ta podrzędna prawie dziewica, nie miała kontaktu z miotłą, szuflą, czy solą, za to z wieloma kołami samochodowymi - i owszem. Wycelowałem w miejsce do zaparkowania, nogę z gazu zdjąłem już przed zakrętem, naciskam hamulec, a tu żadnej zauważalnej zmiany w prędkości. Znajomy widząc ewidentnie nadmierną prędkość pyta "co pan robi?". Odpowiadam: próbuję zaparkować. Po czym mój wózek delikatnie wali w zamykającą drogę Corsę i zatrzymuje się. Za to Corsa - rozpędziwszy się pokonuje krawężnik splantowany ujeżdżonym śniegiem, chodnik, po czym wali w mur i też się zatrzymuje. Wysiadamy, badamy sytuację. Okazuje się, że na Corsie nie ma zauważalnych znaków jej brykania. Ani od muru z przodu, ani od mojego zderzaka z tyłu. Odsuwamy Corsę (zahamowaną i na biegu) na jej miejsce i zapominamy o sprawie.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-12 20:46:17
Autor: Budzik
uprzejmie donosze...
Użytkownik gzk gzk@gzk.pl ...

zajebalem w tyl astry dzis ...0_o

Jeste¶ chyba pierwsz± osob±, która przyznaje się na tej grupie
że w kogo¶ wjechała, na ogół pisz± ci, w ktorych kto¶ wjechał.
(co nie koniecznie musi być prawd±)

Nie wydaje mi sie to prawd±.

uprzejmie donosze...