upscaling do 1080p i kilka pytan pobocznych

Data: 2009-06-18 01:05:42
Autor: Grzegorz Prędki
upscaling do 1080p i kilka pytan pobocznych

mam nadzieje, ze mnie nie zjecie i cos niecos poszerze swa wiedze.
pozdrawiam.

Bierz to co CI sie podoba. Ja wzialem LG 42LG5000 i jestem zadowlony. Kosztowal mnie 2300zl

Data: 2009-06-18 14:54:43
Autor: Sosna
upscaling do 1080p i kilka pytan pobocznych
Thu, 18 Jun 2009 01:05:42 +0200, na pl.rec.kino-domowe, Grzegorz Prędki
napisał(a):

mam nadzieje, ze mnie nie zjecie i cos niecos poszerze swa wiedze.
pozdrawiam.

Bierz to co CI sie podoba. Ja wzialem LG 42LG5000 i jestem zadowlony. Kosztowal mnie 2300zl

Mi sie tam bardzej podobal Samsung 40 LE40A615
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=SAMSUNG+40+LE40A615

bardzej nafaszerownay elektronika i co widac na pierwszy rzut oka

Data: 2009-06-19 10:04:40
Autor: Grzegorz Prędki
napisał(a):

[...]

Ja poszedlem do EuroAGD i z kilkunastu wybralem ten ktorego obraz mi sie najbardziej podobal. Na bajery i wyglad nie patrzylem :)

Data: 2009-06-19 11:53:51
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-06-19 10:04,  *Grzegorz Prędki* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Ja poszedlem do EuroAGD i z kilkunastu wybralem ten ktorego obraz mi sie najbardziej podobal. Na bajery i wyglad nie patrzylem :)

Znaczy kupiłeś to co Ci chcieli sprzedać :)
Nie jeden już raz widziałem w sklepie odpowiednio ustawione parametry obrazu na wybranych modelach (producentach) mające zachęcić do ich zakupu - Samsung i LG mają nawet specjalny tryb "sklepowy" - w założeniu dobry, po wraca do domyślnych parametrów po tym jak klienci pogrzebią w ustawieniach, ale te domyślne to podkręcone na maxa kontrast i podświetlenie.
Ostatnio stały koło siebie Samsung z serii 6 (656 czy coś) i Sharp D65(?) - oba 46 cali. Na Sharpie obraz żyleta, na Sharpie przytłumiony - chwila zabawy przyciskami na obudowie spowodowała, że obraz był taki jak na Samsungu (jakieś demo z BR), a zapasu na suwaczkach jeszcze zostało :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-06-21 21:59:54
Autor: Grzegorz Prędki
[...]

A myslisz, ze sam sobie nie zmienilem ustawien? ;)

Data: 2009-06-22 10:21:49
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-06-21 21:59,  *Grzegorz Prędki* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Przepraszam za podejrzenie :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

upscaling do 1080p i kilka pytan pobocznych